Gå til innhold

Sex..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er jeg helt alene om å ikke fungere der nede pga graviditeten?

Har prøvd mye forskjellig.. men ingenting fønker. Jeg blir ikke tent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg tror det sitter i hodet.. Kroppen er på en måte litt "opptatt". Slapp av er mitt råd :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er da man bruker glidemiddel og later som:P hehe.. neida.. det er ikke så unormalt å ikke ha sex lyst. ligger nok i hodet ja... ikke så veldig fristende når man vet det ligger noe inne i magen samtidig;)

 

men samtigid har du godt av litt sex. det hjelper på modningen av livmoren, og orgasme hjelper på å trene pressemuskelen du bruker under fødselen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag hade tjej middag hemma hos mig i fredags, utöver kvällen och ett par flaskor vin senare fick jag goda tips om att ha sex för att sätta igång födsel....haha log gott! "Det är sant, det virker, du MÅ bara göra det..." haha. Så då är det väl bara att pröva om det är så att man kommer på övertid :) Hade fungert för många av jenterna som var på middagen, när en hade sagt det var det fler som kom till kjenne...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at sex setter i gang fødselen skjer ikke nødvendigvis. hvis livmoren ikke er moden nok for fødsel fungerer det ikke i det hele tatt.

 

de tablettene de bruker på sykehuset for å sette i gang fødselen inneholder de samme hormonene som spermen til mannfolka. men hvis livmoren ikke er moden, fungerer de ikke. derfor venter de også alltid på sykehuset med å bruke slike tabletter til de vet at du er moden nok. hvis ikke blir d bare bortkastet.

 

å skal det fungere må du ligge 1 time å la det virke før det kan skje noe i d hele tatt.. kan ta flere dager også før d skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ha minsten før i juli så jeg vil ikke ha sex av den grunn med å sette igang fødselen.

Jeg vil ha kos av mannen min. Men ingenting funker. ;(

Syns synd på mannen min også. Han er såå snill som er så tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sätter inte igång födsel nu :) Det är först när det närmar sig födsel. :) Nu är det bara "fint" om du har det, då tränar livmodern sig till att föda, men du provoserar inte fram en födsel nu. Inte var rädd för det. Beklagar om det var så att förstå av det jag skrev! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du. Jeg har det på same måte som deg. Har bare ikke tening i det hele tatt. Helt sykt, jeg elsker jo mannen min, og sexen har alltid vært god mellom oss. Helt til jeg ble gravid. Skjønner ingenting. Det er skikkelig kjipt, men m annen min er også snill og forståelsesfull. Får jo ta andre ting i bruk for å tilfredstille han, men det er jo ganske så enformig da i lengden. hehe. Jeg er blitt sånn at jeg vil bare ha kos, bli knadd og masert, strøket på etc. Jeg tror et kan ha noe med at jeg er litt redd for å miste, hadde en spontanabort før denne graviditeten, og er jo så livredd for å miste igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei....hihi..har vel egentlig ikke prøvd så mye vi...to-tre ganger i løpet av de 31 ukene jeg har gått gravid!!Mannen synes det er helt ok,han tenker ikke på det sier han....."du er jo gravid"...og mener jeg skal konsentrere meg om det ;)

Men jeg er litt redd for at det er dumt å la være også....???

Noen som har en formening om det?Mener å ha lest at man kan unngå å revne hvis man har sex....og .l.

Flere som ikke har noe??? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I alle bøker og blader jeg har lest om graviditet har jeg bare hørt postitive ting om å ha sex. Man trenger lukkemuskulaturen (?) eller generelt får beveget seg i bekkenet osv. Det følelsesmessige blir veldig individuelt, men jeg mener med stor sikkerhet ut i fra alt jeg har lest at det ikke kan skade med sex unde et vanlig svangerskap - så sant det ikke gjør vondt eller man begynner å blø, da er det andre faktorer med i bildet :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

For meg har det gått veldig opp og ned. Noen ganger har jeg lyst, og alt klaffer. Andre ganger kan det gå uker mellom. Det viktigste er vel å gi hverandre oppmerksomhet, og kjærtegn. Samboeren min er veldig forståelsesfull og det hjelper jo veldig. Så får man gjøre det som føles riktig for seg selv. Men farlig er det iallfall ikke, og de gangene vi har hatt sex, føles det nært og spesielt, på en ny måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...