♥Snulder Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Tirsdag kl 11 er greit!!! Men kafeen du nevner lurer jeg litt på hvor er???? Er det pizza-stedet du mener??? Som ligger rett over inngangen mot Kulturhuset????
dritgrei hei hei! Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 psssssssst ( belive it or not, men da kjører jeg forbi dere akkurat da :-)..... ) Det må jeg litt smile av! Kos dere i bøtter og fleng!
Reveenka Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Husker ikke hva kafeen heter, men den ligger i 2 etasje med utsikt mot kulturhuset. Kan godt være at det er et sånt pitsasted(settknappen virker ikke....) Den ligger i samme etasje og ca 60 meter syd for vårt første møtested... c",) Dritgrei(psyka du ut og ble redd noen skulle ta det kuleste nicket på hele dib? c",)) - hvis du kjører forbi akkurat da, syns jeg du skulle ta deg tid til en liten stopp og en kaffe- eller tekopp altså! Så kan vi sette ansikt på nicket, det hadde vært kult!
dritgrei hei hei! Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 jeg må høre med kokka først :-) jeg har en avtale inne i byen klokken to nemlig... fjes på nicket... hehe må man ha fint fjes da? for det kan jeg nemlig ikke love, men stor mage, det kan du få :-) jeg psyka vel i grunnen ikke ut, men jeg ble sur hver gang jeg så at det kom opp feil nick hahahahahha... snakk om vanedyr.... nå er jeg litt triat for at jeg mangler et utropstegn, det er nemlig fortsatt i banken, men jeg får det nok ut om ikke så lenge :-)
Reveenka Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Fra Jessheim til Oslo sentrum bruker du bare 45 minutter c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå