Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Når er det greit å kaste lua på våren/sommeren for et barn på 14 mnd? Vi var veldig nøye med å bruke lue hele tiden det første året, men er det ikke slik at det er litt mindre "farlig#" nå?
Willy Wonka Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Tja...når det er veldig varmt og vindstille ville jeg ikke brukt lue. Men definer lue, da. For solhatt ville jeg hatt på hvis det er sterk sol unasett tror jeg.... Men er solhatt en lue å beregne tro?? Men tror generelt på å bruke litt skjønn.... Men selv tror jeg neppe jeg vil være helt hysterisk med lue etter 1 års dagen...ser vel an vær, temperatur og hvor vi er.. I dag på lekeplassen var det flere småttiser som var uten lue. Vindstille og deilig. Ikke så sterk sol.
wirre;o) Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 iallefall ikke før 17.mai- skummel luft nå, veit du!
JegOgGullet Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 litt "farlig" å kase lua alt nå. De dagene det har vært veldig varmt her har jeg tatt på snuppa solhatt med sånne ørelapper eller bindt et skaut på henne så det har dekt ørene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå