Gå til innhold

Noen som har innbildt seg symptomer?

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Hei

Jeg har skrevet i forummet tidligere og forklart minsituasjon. Kort fortalt hadde jeg første dag av siste menstruasjon 24.mars. Fikk menstruasjonssmerter 13.april og en liten blødning 15.april. Det var så to dager med litt blødning, lyserosa, men ikke som en vanlig menstruasjon. Jeg gikk til lege for å sjekke for infeksjon og hun konstaterte negativ infeksjonsprøve samt negativ graviditetstest. Hun ringte meg så tilbake for å si at hun hadde sett mer på graviditetstesten min, og at hun ikke var sikker på om den virkelig var negativ. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake mandag (i morgen) med prøve av morgenurin.

Problemet er at jeg har hatt disse menstruasjonssmertene, jeg har vært kvalm om morgenen og om kvelden, og jeg har vært unormalt trøtt. I går kveld var jeg så kvalm at jeg satte klar en bøtte ved senga, og beordret samboeren min til å kjøpe cola - det hjalp. Symptomene har vært litt bedre i dag heldigvis, men har hatt en slags svak fyllesyke følelse.

Det jeg er redd for er at testen er negativ. Ikke bare fordi at jeg da ikke er gravid, men fordi jeg da ike forstår hva som skjer med kroppen min. Jeg forstår at man kan innbille seg kvalme og magesmerter.. men trøtthet? Er det noen andre som har klart å fantasere seg til disse høyder, så blir jeg glad for noen linjer her inne :)

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ååååh, håper virkelig du er gravid:)

Jeg klarte å innbille meg veldig mange symptomer forrige pp. HAdde tom en blødning som jeg selvsagt tolket som festeblødning. Sovnet ca. kl.20 hver kveld etc etc....Fikk helt sjokk når testen var negativ. Mannen min trodde ikke det var sant, men etter en uke med negative tester og påfølgende mens, måtte vi innse at kroppen min hadde spilt oss et puss...

Gjest Tale30
Skrevet

Takk for svar :)

Jeg får vente å se til i morgen tidlig. Det hjelper uansett å høre at andre har innbildt seg ting. Ikke morro å "miste kontrollen" over kroppen :)

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg var hos legen i dag og det viste seg at jeg var 4 uker på vei. Mine symptomer var altså reelle denne gangen :)

Skrevet

Så flott! Gratulerer så mye!

Håper at det samme skjer meg, hehe (se innlegg lengre ned på sida).

Skrevet

Gratulere SÅ masse! : ) Så bra at symptomene dine var ordentlige, da! : )

Koooos deg masse fremover! Kvalm eller ei... ; )

Skrevet

ååååå så bra... gratulerer så mye til deg!!!! :)

Skrevet

Ååååå... så morro :))

Gratulerer kjempemasse!!!

Jeg hadde jo ikm på fredag, men har ikke testet enda. Skal snart reise for å kjøpe test.. Meeeeen har ikke den store troen ;)

Lykke til, og kos deg kjempe masse :))

Skrevet

ÅÅÅÅÅ,gratulerer så mye :)

Kjenner jeg blir en smule misunnelig på alle som tester positivt nå om dagen ;)

Du får ha masse lykke til, og kos deg med den voksende magan :)

Skrevet

Gratulerer!!!!! Det var gøy. Jeg hadde på følelsen at du var gravid...

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Gjest Tale30
Skrevet

til alle som har kommet med gratulasjoner :D Det er veldig hyggelig. Jeg vet jo at de neste månedene er usikre, men nå vet jeg i alle fall at jeg kan bli befruktet :)

Jeg må innrømme at etter den største gleden hadde lagt seg i dag kom panikken. Jeg har høy utdannelse men jobber for tiden på engasjement med sluttid jun, noe som vil skape problemer for permisjon. Jeg får bare trygle arbeidsgiver om å gi meg noen ekstra mnd. Det er vel ikke mye til suksess å gå på jobbintervju i 4 mnd.. Det er jo også så mange andre forandringer som kroppen skal gjennom som er ganske skumle. Jeg regner med at det er vanlig å ha litt småangst med en gang man blir klar over hva som er i gang.

Gjest Tale30
Skrevet

Håper virkelig at testen blir positiv :) Lykke til !!!

Skrevet

Jeg kan love at jeg også fikk lettere panikkfølelse første gangen jeg ble gravid. Men den gangen var det ikke planlagt og jeg følte meg ikke klar. Men du vokser med oppgaven, og det meste går jo bra. Det er veldig koselig å ha en liten huleboer i magen også. Og kjempespennende når fødselen nærmer seg :) Tror det går bra jeg :)

Ellers så testet jeg positivt i dag også. Streken var ikke kjempetydelig, men det var en strek der. Tar en kontroll om et par dager, men er ganske sikker. Så da møtes vi kanskje inne på 1 trimester?

Tror terminen min blir rundt 26-29 desember, de forskjellige kalkulatorene sier forskjellig. Men en romjulsbaby i hvertfall ;)

Har du sjekket hva din termin vil bli sånn cirka?

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har innbilt meg at jeg var trett, ømme bryster, kvalm, stor matlyst, humørsvigninger osv....

jeg tok kjempe mange tester både hos leg og cb tester og alle viste negativ, men jeg var så sikker på at jeg var gravid.

alle fortelte meg at jeg var "innbilsk" gravid til og med sambo prøvde og fortelle meg dette selv om han prøvde å være veldig snill mot meg.

Men dette ville jeg IKKE godta og det tok meg kjempe lang tid før jeg forsto at jeg ikke var gravid...

hvis dette er ditt tilfelle ville jeg rådet deg til og skrive en dagbok oglese mye om graviditet.

dette hjalp meg veldig...

lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...