lully Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 hei.. på begynnelsen .. frem til uke 7 hadde jeg anntydning til ømme pupper.. har vokst litt .. men ikke mye..nå er jeg i uke 10.5 og syntes alt av symptomer er borte????hm. er det noen andre som har hatt det slik..at det blir borte...men alikevel går greit.....???
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Jeg hadde det slik.. og alt gikk bra! Hormonene herjer jo med kroppene våre.. og kommer og går litt... + endrer seg i løpet av svangerskapet... Lykke til videre!
Mummimamma;-) Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Alt er sannsynligvis i orden, bare vær glad du slipper ubehaget:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Helt normalt at det avtar etterhvert i 1.trimester. På dagen 10+0 med førstemann var symptomene blåst vekk fra en dag til neste, og jeg var skikkelig dårlig..kastet opp hver dag. Jeg ante jo ikke noe om hva som kunne skje, var ikke her inne på bim da..men alt var bra!! Han er en frisk og rask liten fyr:-) Så ikke bekymre deg, vær glad for at du er frisk og rask og at du nå kan gå inn i det fantastiske 2.trimester med god helse:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå