Gå til innhold

2 ting jeg lurer på..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når kan han begynne å sove på eget rom? (soverommet vårt er naborommet)

Av en eller annen grunn orker jeg aldri å drasse rundt med barnevogna. Vi har utrolig liten bil og jeg synes det bare er stress og styr med den store vogna. Når kan hn begynne å bruke sånn liten trille som man bare smekker ihop til en smal sak..?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv vil jeg ha jenta på vårt rom en god stund til, rundt 1 år. Men har hørt at mange lar de ligge på eget rom når de er mindre. Men viss de sover hele natter kan de jo sove på eget rom, våkner de mye om natter er det sikkert lettere å ha de på samme rom..

 

Vi har tenkt å kjøpe en trille til ferie osv.. Har tenkt å kjøpe en som ryggen kan legges helt ned på, så hun har mulighet å ligge i..!! Tror de kan sitte i trille fra ca 6 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt ble lagt på eget rom litt før han var 6 mnd. Var bare et prøveprosjekt, fordi han våknet så mye på natten. Og allerede første natten sov han bedre, så han ble liggende der. Er vegg i vegg med vårt rom, så vi hører lett når han våkner.

 

Ang. trille vet jeg ikke, men hvis ryggen kan legges helt ned er det vel ikke noe problem å begynne litt med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...