Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Min er: skalla - egentlig mørk Barberer seg forskjellig hver gang... prøver ut mye rart. Hull i begge ører - ikke vanlige,men sånne store hull til sånne tuber(heter det det?) Diamanter i begge Kraftig høy 5 Tatoveringer.hodet,leggen.1 på hver under arm og 1 på overarm ser litt skummel ut,men er bare en kose pus.. hahaha
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 han har mørkt hår og er høy og sånn mandig bygd teoretisk sett så er han ganske hot, men så var det det at jeg ble kjent med han da. (ikke det at han er slem eller noe altså, bare ikke på nett på den måten)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 KJEKK -svart hår -brune øyne - høye kinnben - kraftige skuldre - deilig rumpe - ikke så høy.. hehe..
Monajenten Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Pappaen til storesøster har blå øyne og mørk blondt hår, mørke øyevipper og bryn. "Godt" bygd og ca. 175 cm høy. Pappaen til lillebror har brune øyne og brunt hår, svarte øyevipper og bryn. Veldig tynn, under 65 kg, og 174 cm høy. To vidt forskjellige personer i utseende med andre ord;-)
Gjest Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Min er snauklipt, egentlig mellombrunt hår. Har stort sett litt "skjeggstubb" men det er bare fordi han er lat:p Glattbarbert når han gidder. Hull i begge ører, samt pircing "oppe" på øret. Ringer i begge brystvortene Lubben og liten;) (hehe) (oki han VAR slank da, nå er han sympatigravid deluxe) 16 tattoveringer, legger, armer, skuldre, korsrygg, flanke osv.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Min er: kjekk!!! - Mørke blå øyner - Mørk mørk brunt hår, øyenbryn og vipper ( så og si svart ) - sånn passe høy - et nydelig smil:)
Anquor Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Min er veldi sexy - Mørkt hår - Grønne øyne - Passelig lav (ca 10cm høgre enn meg) - Veltrent og godt proposjonert - Fin rumpe - Fotball lår og leggar - 2 dagars skjegg
Gjest Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Ca 185 høy passe tykk, litt muskler men ikke for mye. Knall blå øyne Mørkt burnt hår, nesten svart Kjempe kjekk synes jeg
Gjest Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Veldig kjekk;) Høy tynn- eller begynner å få litt mage;) Sorte røller. (Ikke sånn mye krøller) Store blå øyner Tattiser på overarmene. Snerten stuss;)
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 Min er: -høy, 190 ca -muskeløst bygget og sterk, dobbelt så bred som meg i muskler! -kort kort barbert hår -skjegg -smiler alltid lurt
PrettyPink Skrevet 20. april 2008 #11 Skrevet 20. april 2008 Min mann er veldig kjekk synes jeg da. Han er: Høy (193 cm) Mørkt kort hår som jeg klipper Blå øyne Gylden hud (han er norsk, men har bra pigmenter) Markerte trekk Mørke lange vipper. Han har munn som ligner Val Kilmer sin munn. En stripe sjegg loddrett på haken (veldig fint synes jeg da) Helt normal kropp, trener ikke, men er veldig fysisk på jobb så han holder seg bra.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 20. april 2008 #12 Skrevet 20. april 2008 En ekte kjekkas Han er: 175 cm høy ca 70 kg tung Korallblå øyne Askeblondt, kort hår, men litt fall i. Barsk i overkroppen Skjegg på haka Lys i huden på vinteren Gylden i huden når det er vår/sommer/høst Markerte trekk i ansiktet Massive øyenbryn som er ganske mørke Mørke, lange øyenvipper Rett nese
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 20. april 2008 #13 Skrevet 20. april 2008 Han er skikklig sexy han =) Ca 173 cm høy 70 kg +- , har fine muskler, ikke for stor og ikke for små. Svart kort hår Mørkebrune øyne Svarte øyenvipper 2 tatto,en på brystet og en på ryggen,mellom skulderbladene Mørk i huden(brun ikke svart, er utenlandsk) og har fine hvit tenner og det finneste smilet på denne jord også er han skikkelig vakker =)
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 20. april 2008 #14 Skrevet 20. april 2008 Han er herlig Dere ville nok snudd dere etter han hehe..
BettyBoob Skrevet 21. april 2008 #16 Skrevet 21. april 2008 australsk/italiensk blond, knall blå øyne 1.92 og muskuløs (spiller australsk footy) flotte lepper
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 21. april 2008 #17 Skrevet 21. april 2008 kjekk:D rundt 1,73 høy blondt stripet hår knall blå øyne
Under den hvite bro Skrevet 21. april 2008 #18 Skrevet 21. april 2008 Han er en Robbie Williams lookalike....veeeeldig kjedelig å gå i store byer med han for han blir hele tiden spurt om han er Robbie!!! Og må skuffe fans hele tiden haha
Mille** Skrevet 21. april 2008 #19 Skrevet 21. april 2008 Han er 181 cm Slank Mørk Nydelige øyne, veldig spesiell grønnfarge som minstesnuppa har arva. Kjekk! )
Gjest Skrevet 21. april 2008 #20 Skrevet 21. april 2008 Min: Mørk blond, men er som regel helt tett maskinklippt, han har krøller egentlig. Enten barbert eller 3 dagers... Fine knalblåe øyne Har et langt arr på ene kinnet som gjør at han kan se litt "skummel ut"... 1.80 og slank, ikke typen som har annlegg for sværte muskler, men han er utrolig sterk fysisk. Flat mage på tross av jobben ( yrkessjåfør ;-) Ingen tatoos eller piercinger....det er ikke hans greie ;-)
fox`y Skrevet 21. april 2008 #21 Skrevet 21. april 2008 Han er egentlig ganske kjekk hehe( ikke nå fortiden da for nå er han på fiskebåt har masse sjegg og langt hår hehe) men han er: 1.85 høy mørk i håret har smultring(sjegg) brun/grønne øyne har muskler(brei rygg og nakke) 4 tatoveringer( 1 på brystet,halsen,å på vær arm) ser litt streng ut men han er egentlig en følsom mann:)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 21. april 2008 #22 Skrevet 21. april 2008 Min: Mørk blond men farver det brunsort, ikke skjegg. Ser ganske ung ut til å være snart 32, ingen som tror ham når han sier han er det, hehe. Ingen synlige arr, gitt. Tynn men med muskler. :-) Blå øyne
Gjest Skrevet 21. april 2008 #23 Skrevet 21. april 2008 Min er: 192 cm høy Slank Mørkeblonndt hår, men barberer bort nesten alt Blå/grønne øyne, kan bli sorte når han tenker (kult å se på) Alltid møkkete hender (er snekker og får ikke av møkka) Alltid skadet et sted (arb.skade), alltid sydd et sted eller et stort sår et sted. Ingen tattiser, og ingen piercinger, bare masse arr...hehe
klg,2 boys now:) Skrevet 21. april 2008 #24 Skrevet 21. april 2008 høy tjukt hår,men kort klipt.mørk blond hater alt som har med pynt å gjøre,bærer med nød gifteringen kraftig,trent svære lår mmmm mannen min:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 21. april 2008 #25 Skrevet 21. april 2008 Han er vakker!! Han er ca 180 høy og er slank, men likevel mandig i kroppsbygninga. Har de fineste, mest levende blå øyne du kan tenke deg og et smil som kan smelte en pol! Skjegg og litt fregner=) Han var rødhåret da han var yngre, men nå er det mer brunt med rødskjær. Kjempefint! Ååååå, syns fortsatt han er dritpen jeg....etter 8 år er han fortsatt en innertier i mine øyne! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå