Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til "bli gravid"-forumet. Det er litt rart. Men er jo bare 5 dager til min første EL så jeg er jo godt igang med 1. pp..

 

Trivdes i dette forumet jeg =) Håper mange kommer kjapt etter og at vi alle sammen hopper i 1. trimester med en gang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tur over til "bli gravid" og masse lykke til!

Skrevet

Jeg har ikke vært så aktiv her, men har vært en aktiv kikker ;o) Har sneket meg over til "Bli gravid" jeg også, og håper at jeg ikke blir der alt for lenge, før jeg hopper over i 1.tri eller noe sånn. Men jeg kommer nok til å fortsette å kikke her også for å se hva som skjer med dere alle sammen.

Skrevet

Ja, jeg er nå innå dette forumet å sniker enda jeg også;)

Håper det går raskt med oss nå:) Når har du EL?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...