Lene86 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 til "bli gravid"-forumet. Det er litt rart. Men er jo bare 5 dager til min første EL så jeg er jo godt igang med 1. pp.. Trivdes i dette forumet jeg =) Håper mange kommer kjapt etter og at vi alle sammen hopper i 1. trimester med en gang:)
¤A-09¤ Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 God tur over til "bli gravid" og masse lykke til!
mumifrøken Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg har ikke vært så aktiv her, men har vært en aktiv kikker ;o) Har sneket meg over til "Bli gravid" jeg også, og håper at jeg ikke blir der alt for lenge, før jeg hopper over i 1.tri eller noe sånn. Men jeg kommer nok til å fortsette å kikke her også for å se hva som skjer med dere alle sammen.
Lene86 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 Ja, jeg er nå innå dette forumet å sniker enda jeg også Håper det går raskt med oss nå Når har du EL?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå