Gå til innhold

Angst for å bli gravid igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke jeg, men samboer. Jeg har blitt gravid på p-pille og kondom!!!! en gang tidligere da det egentlig ikke passet i det hele tatt ()en grunn til at vi var dobbelt beskyttet), men det har da gått veldig bra. Men nå er han livredd for at det samme skal skje igjen før vi har litt mer på plass i livet vårt. Det har resultert i at han nesten ikke tør å ha sex med meg, ikke full pakke hvertfall. Jeg skulle ønske vi kunne ha det oftere, før var det jo nesten hele tiden. Altså han kan godt ville ha blowjob hver dag omtrent, men det ble jo litt kjedelig da jeg aldri fikk noe tilbake, så nå har jeg hvertfall fått han til å forstå at jeg også vil få noe ut av det noen ganger om han så bare bruker fingrene - det er jo myyye bedre enn ingenting...

Noen som sliter med det samme, har noen trøstende ord:-p eller har noen tips om hvordan jeg kan gå frem for å få skikk på sexlivet vårt?? Bare går å gleder meg til vi skal begyne å prøve igjen jeg:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du ikke sette in en spiral? den er sikkrere enn p-piller!! og i tilegg se på sikkre dager. =) er jo bare 1-3 dager i mnd en kan bli gravid liksom. og med spiral så slipper man ikke egg.

Skrevet

Angsten min er egentlig å sette inn spiral:-p og ikke har jeg fått igjen mens etter forrige graviditet, så er ikke lett med sikre og usikre dager.. får vel bare vente da kanskje:-)

Skrevet

Så du har heller et kjipt sexliv enn å sette inn en spiral?

Merkelig.... Det er ikke noe stress i verden, hadde kobberspiral (den lille) i 5 år, og jeg skal definitivt ha det igjen etter at jeg har født.

Og ang eggløsning; kjøp noen tester da vel...

Skrevet

Nei men har en mor som har vært mye plaget med spiral så er vel mest derfor jeg er redd. Redd det samme skal skje med meg.

Jeg får bare kjøpe noen tester og håpe han stoler på det..

Skrevet

Eggløsningtester er da ikke noe sikker prevensjon. Skal du få en haug med unger du da,bare for at du ikke tør og sette inn spiral? Det finnes mye prevensjon midler.

Skrevet

Nei det skal jeg vel ikke. Jeg bruker jo prevensjon også. Har da bare fått en unge på de åtte årene jeg har vært seksuelt aktiv så tror ikke det er det største problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...