Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det gjør jeg både til meg selv og barna:o)Finner masse kupp,bl.annet en nesten ubrukt reimatecdress :)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.......men svigermor elsker Fretex...

Skrevet

nei. har handlet der én gang og da kjøpte jeg klær til sambo til en pimp'n hoe fest :D OG han fikk masse loppebitt av klærne, haha..

Skrevet

nei, men det er mest fordi jeg er lat og ikke gidder og reise så langt. kan liksom ikke se for meg at jeg finner 15 sett med marineblått ullundertøy der. og det er i hovedsak det småen bruker

Skrevet

Og de har så masse fine barneklær på Fretex.Har funnet masse ullklær der og mye nytt tøy også.Og så er det miljøvennlig på toppen=)

Skrevet

Nei, siden Fretex flytta uti gokk har jeg bare vært der en gang... Har ikke lappen, og når det ligger så utenfor allfarvei kan de bare ha det så godt... Tidligere lå det midt i byen (Tromsø), og da var jeg innom titt og ofte ;-)

Skrevet

Nei, aldri. MEN kusinen min shopper for hele familien, hun er vill:p

Skrevet

Nei, men det er bare fordi det ikke er Fretex her jeg bor. Skulle ønske det var det, da hadde jeg nok vært innom ganske ofte.

Skrevet

JAAAAA, er innom hver eneste fretexbutikk jeg finner. Leter etter de gamle helly hansen dressene med gummi på rompa og knærne. Ingenting annet som holder i guttenes friluftsbarnehage:)

Skrevet

Haha. Fretex-vankerne;-) Alt hun eier og har er fra loppis eller Fretex. Noen ganger drar hun til og med til Danmark fordi det er bedre bruktbutikker der:P

Skrevet

Nei, det klarer jeg faktisk ikke. Synes Fretex er en kjempebutikk, og skulle ønske jeg ikke var så sær på det med brukte klær. Men orker rett og slett ikke tanken på å ta på meg eller barna brukte klær, og iallefall ikke fra noen vi ikke vet hvem er....Blir helt dårlig av det. Prøvde en gang, men da følte jeg at jeg klødde hele dagen. Gikk rett i bosset.

Skrevet

de har jo masse nytt der også da,med prislappen på ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...