Gå til innhold

Vil ikke slutte med bleie.......hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi ble 3 år rett før jul og har enda ikke sluttet med bleie, har prøvd lenge, men hun vil ikke tisse på verken potte eller på do, har 3 større barn og de sluttet med bleie rundt 2,5 år.

Hun kan gjerne gå uten bleie i mange timer uten å tisse på seg, men når hun kjenner hun må tisse blir hun nesten hysterisk, vil ikke sitte på potta........ender alltid med at jeg tar på bleie etter mye gråt og styr her.... noen som har vært borti det samme, har dere noe råd?

Blir veldig takknemlig om noen kunne hjelpe her.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen råd å komme med, dessverre. Ville bare gi deg en klem, jeg. Har samme problemet med en som nettopp har fylt 3 og som blir lei seg bare jeg snakker om potte eller do. Har funnet ut at det beste er å ikke stresse med det. De kommer når de er klar. Jeg vet i alle fall ikke om noen barn som er friske og som bruker bleie på dagtid ved skolestart :)

Skrevet

Takk for klemmen :) hun er kanskje ikke helt klar enda tuppa mi ....følte meg litt alene med dette, synes jeg hører over alt at barn slutter i 2 års alderen, mine største gjorde jo også det.......men alle er jo ikke like da....

Klem tilbake til deg fra meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...