♥ DAME Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Kan jo egentlig tenke meg til hva det er Men hvor kjøper man det??
SaDa Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Var ikke det bare en spøk i et innlegg her tidligere da??
Gemini77 Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Tror det er noe jentene som er igjennom IVF gjerne bruker. Det er vel etter at man har satt inn egg?
♥ DAME Skrevet 20. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2008 http://forum.snartgravid.com/showpost.php?p=887667&postcount=3 Skrev babyklister på google og fant dette. Jeg har akkurat gått igjennom IVF nå, men har aldri hørt om dette før. Jeg satte også inn to egg )
Gemini77 Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 hvis du spør inne på assistert befruktning, så er det sikkert mange jenter som vet mer om det enn mange her inne.. :-) Masse lykke til med rugingen!! Håper spirene klamrer seg fast! :-)
Gjest Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Hvis jeg husker riktig var det noe enn kunne drikke i håp om at egget festet seg? Er vell ikke i selve ivf prossesen det ble brukt. Men mange brukte det på egenhand i sykluser i tiden før i håp om klaff. Et helsekostprodukt. Enkelte apotek førte det også i "min tid".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå