Gå til innhold

Er det bare meg som?

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Hvis noen forteller deg at de ønsker seg krokus i hekken, er det bare meg som ler snøftende og ukledelig og får kaffe ut av nesen og nesten blir kvalt? Tenker alle da på hage og koselig vårstemning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Påskeliljer kjære.. ikke krokus.. Og for oss som har hage har hekk en helt annen mening. Feks klipping, trimming og bortkjøring av kvist.

Skrevet

NAAAAIIIIII- nå begynner jeg igjen! LILJER I HEKKEN! HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Skrevet

Trimming av hekk, det er noe jeg kan relatere til.

Skrevet

Greit, du skal få plante dem... hehe.

Skrevet

Aldri har noen sagt til meg at de vil ha krokus i hekken, men om de hadde det så skal jeg garantere at jeg ikke hadde tenkt hage.

Skrevet

Det høres jo bedre ut.

Trenger jeg psykolog? Kan jeg få gå til en gærning som sitter på en stol bak hodet mitt og halvsover og sier MHM til alt jeg forteller ham, og så ligge på sofaen og prate om ingenting eller krokus i hekken eller bare ligge der flere timer i uka?

Skrevet

Åååå... skulle ønske noen ville krokusere min hekk. Begynner å bli en stund siden nå..

Skrevet

Hvis du vil. Men det er mulig han vil si at det har noe med Freud å gjøre, og så har vi det gående..

Skrevet

Du får bruke det som sjekkelinje - "Vil du være med hjem og plante krokus i hekken min?"

Skrevet

Den tror jeg ville fungere så fint. Evt vil du være med hjem å se på krokusen i hekken min.

Skrevet

Hvis barbie kan ha blomst i navlen må jo andre deilige damer kunne ha krokus i hekken.

Skrevet

Jepp. men kanskje like greit om den ikke lyser?

Skrevet

Når jeg gikk på videregående og hadde eksamen sendte vi rundt bilder av en medelev som løp et eller annet russeløp der han var naken med blomst i rompa.

Huff, det var ganske slemt av oss, men de lå så fristende tilgjengelig på internett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...