Gå til innhold

Deppa, trist og lei... Klagesang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er en skikkelig traurig dag, alt er bare vondt og vanskelig.. Radioen spiller bare sanger som gjør meg lei meg, klarer ikke konsentrere meg om TV/film. Internett er kjedelig, jeg er trøtt, men får ikke sove.. Solen har strålt hele helgen, og det irriterer meg, for det passer ikke humøret mitt. En venn har fatt seg kjæreste, hvilket i teorien er kjempeflott, men i praksis ga meg lyst til å denge dem med en sammenrullet avis. Jeg er i et mannevondt humør mot alle som er forelsket og lykkelige, men mann vil jeg hvertfall ikke ha.

Jeg har gått i vranglås!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du har selvinnsikt i bøtter og spann, og da klarer du å få opp låsen igjen. Ikke i dag, for man trenger slike dager også, men i morgen, kanskje?

*sympati*

Skrevet

En stoor klem skal du få av meg!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

En stor klem fra meg også! Hvis det gjør det bedre så har sola gått ned nå og jeg har ikke fått meg noen kjæreste!

Skrevet

Takk for positiv tilbakemelding, kan ikke si alt ble så fantastisk bra, men jeg smilte nå litt ;)

Riga: da slipper jeg å lete deg opp og denge deg med en avis. Sparer oss begge for bryderi ;)

Skrevet

Uff, gir deg en god klem jeg. Gå til sengs tidlig i kveld, les en god bok og får deg en god natts søvn. Det pleier som regel å være litt bedre dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...