Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, Rosenborg suger. Hilsen fraflyttet bartejente.

Skrevet

ja de suger gammal såkk, jeg rett og slett hater de

Skrevet

Selv som lsk supporter, så liker jeg enga bedre enn rbk!!

Skrevet

det beviser jo bare at det er ett snev av vett i traktorhjernen din!

Skrevet

Jeg hater fotball jeg, så det er ett fett for meg. Nå er det din tur å svare på min tråd! Du som er MANN og greier.

Skrevet

jeg har svart!!

faen til mas

Skrevet

det suger å være lsk-fan om dagen, selv når man kan stå i singlett å se fotball.... men rbk-mål med 10 mann på banen gjorde dagen litt bedre.

 

 

Skrevet

Så søt du er;)

Skrevet

du skulle sett når jeg virkelig er sjarmerende!

 

dessuten er jeg ikke søt, menn er ikke søte

Skrevet

enda godt dere har noe å glede dere over da

Skrevet

Åh unnskyld da!! My mistake!! Så barsk du er, når du gir meg "komplimenter."

Skrevet

ja, enda godt...

 

 

Skrevet

Min åå...!!!!! :o(

Skrevet

haaaaaaaaaaaaa.... en gjeng med sponsa mammadalter kan vel ikke slå Rosenborg:-) *GLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISE*

Skrevet

Hehe, for Rosensorg slår jo ikke akkurat så veldig mange om dagen de heller...

Skrevet

Heyyyyyyyyyy..... når skal du lære å holde kjeften???? HÆÆÆÆÆÆ?????? Jeg er Norges største medgangssupporter, så dette kødder du ikke med:-)

Skrevet

Så med andre ord så har ikke du vært supporter på en stund du da....;)

Skrevet

Jaaaajaaaa, men vi ligger som nummer tre :o)

Hvor er rbk på tabellen???:o)

Skrevet

Heyyyyyyyyyy.... den diskusjonen tar vi når sommeren er over:-) litt startvansker er vanlig her oppe:-)

Skrevet

Haha:p

 

Når sommeren er over vil du iallefall ikke prate.

Men det er typisk trøndere. Når noe går galt med RBK, er dere stille.

Går det bra så skal det prates om i hytt og pine. Det gjør RBK usjarmerende.

 

 

 

 

:o)

Skrevet

Ja, men hvis du bare er medgangssupporter Yppert, så er ikke du supporter lenger når sommeren er over;) Så med andre ord, ingen diskusjon:)

Skrevet

hrmmffff. er faktisk 3 år siden jeg giddet å se en RBK-kamp:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...