Gjest Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Haha, Rosenborg suger. Hilsen fraflyttet bartejente.
danieI Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 ja de suger gammal såkk, jeg rett og slett hater de
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Selv som lsk supporter, så liker jeg enga bedre enn rbk!!
danieI Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 det beviser jo bare at det er ett snev av vett i traktorhjernen din!
Gjest Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Jeg hater fotball jeg, så det er ett fett for meg. Nå er det din tur å svare på min tråd! Du som er MANN og greier.
Gjest Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Ble ikke fornøyd med svaret. En gang til, takk.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 det suger å være lsk-fan om dagen, selv når man kan stå i singlett å se fotball.... men rbk-mål med 10 mann på banen gjorde dagen litt bedre.
danieI Skrevet 20. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. april 2008 du skulle sett når jeg virkelig er sjarmerende! dessuten er jeg ikke søt, menn er ikke søte
danieI Skrevet 20. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. april 2008 enda godt dere har noe å glede dere over da
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. april 2008 #14 Skrevet 20. april 2008 Åh unnskyld da!! My mistake!! Så barsk du er, når du gir meg "komplimenter."
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #17 Skrevet 20. april 2008 haaaaaaaaaaaaa.... en gjeng med sponsa mammadalter kan vel ikke slå Rosenborg:-) *GLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISE*
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. april 2008 #18 Skrevet 20. april 2008 Hehe, for Rosensorg slår jo ikke akkurat så veldig mange om dagen de heller...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #19 Skrevet 20. april 2008 Heyyyyyyyyyy..... når skal du lære å holde kjeften???? HÆÆÆÆÆÆ?????? Jeg er Norges største medgangssupporter, så dette kødder du ikke med:-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. april 2008 #20 Skrevet 20. april 2008 Så med andre ord så har ikke du vært supporter på en stund du da....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. april 2008 #21 Skrevet 20. april 2008 Jaaaajaaaa, men vi ligger som nummer tre ) Hvor er rbk på tabellen???)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #22 Skrevet 20. april 2008 Heyyyyyyyyyy.... den diskusjonen tar vi når sommeren er over:-) litt startvansker er vanlig her oppe:-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. april 2008 #23 Skrevet 20. april 2008 Haha:p Når sommeren er over vil du iallefall ikke prate. Men det er typisk trøndere. Når noe går galt med RBK, er dere stille. Går det bra så skal det prates om i hytt og pine. Det gjør RBK usjarmerende. )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. april 2008 #24 Skrevet 20. april 2008 Ja, men hvis du bare er medgangssupporter Yppert, så er ikke du supporter lenger når sommeren er over;) Så med andre ord, ingen diskusjon:)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #25 Skrevet 20. april 2008 hrmmffff. er faktisk 3 år siden jeg giddet å se en RBK-kamp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå