tonnil Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 hjelper dette? hvordan skal det event gjøres? en om gangen eller begge samtidig? konstant massering, eller med opphold (i intervaller)?
anneas Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Hvis du tenker på i forhold til at nipplene vil bli såre pga amming, og vil jobbe litt mot at det ikke skal bli såååå ille... Så har jeg hørt at det lønner seg å bruke hampvott eller noe som røsker litt, og massere eller skrubbe over nipplene. Jeg har liten lyst, men jobber selv med saken. Håper så absolutt det virker. Dette har jeg blitt anbefalt av en jordmor, og min egen mor. Om det funker aner jeg ikke, da dette er mitt første barn, og har ingenting og sammenligne mot Men at det er verdt ett forsøk? Så absolutt....
tonnil Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Tenkte helst på det at det visstnok ska hjelpa for å få i gang fødselen... Men takk for tipset ang såre ammenippler =)
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Ja! dette hjelper,begge mine fødsler har startet med hjelp av massering av brystvortene..... jeg ruller på dem,til jeg får en ri/sammen trekkning så stopper jeg,så begynner jeg på igjen etterpå.
tonnil Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 fantastisk!!! Kor lenge stoppe du opp? og kor lenge holde du på totalt? kan me gjør det for møye? tar du begge to samtidig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå