Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelper dette? hvordan skal det event gjøres? en om gangen eller begge samtidig? konstant massering, eller med opphold (i intervaller)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tenker på i forhold til at nipplene vil bli såre pga amming, og vil jobbe litt mot at det ikke skal bli såååå ille... Så har jeg hørt at det lønner seg å bruke hampvott eller noe som røsker litt, og massere eller skrubbe over nipplene.

Jeg har liten lyst, men jobber selv med saken. Håper så absolutt det virker. Dette har jeg blitt anbefalt av en jordmor, og min egen mor. Om det funker aner jeg ikke, da dette er mitt første barn, og har ingenting og sammenligne mot

Men at det er verdt ett forsøk? Så absolutt....

Skrevet

Tenkte helst på det at det visstnok ska hjelpa for å få i gang fødselen... Men takk for tipset ang såre ammenippler =)

Skrevet

Ja! dette hjelper,begge mine fødsler har startet med hjelp av massering av brystvortene..... jeg ruller på dem,til jeg får en ri/sammen trekkning så stopper jeg,så begynner jeg på igjen etterpå.

Skrevet

fantastisk!!!

Kor lenge stoppe du opp? og kor lenge holde du på totalt? kan me gjør det for møye? tar du begge to samtidig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...