Gå til innhold

Hvilken farge/tema har dere på barna sitt rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

William har blått rom ,med blå og grønne drage gardiner ,har teppe i samme som gardinene.(fra Ikea.).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lyseblått rom til eldstemann med blå ole brum gardiner og bil-teppe med gater og sånn. Minste har lys toscana som farge på rommet og er veldig preget av ole brum og mikke mus (2 store heltene)

Skrevet

Lyseblått med snoopy effekter; tapetbord, gardiner, sengtøy, teppe, lampe, matte, kurv, puter og bilder.

Skrevet

Malt panel,fargen heter Magnolia.(Lys/hvit/creme aktig)

Blomstrete lift gardin

Creme seng fra skeidar m/nattbord til

Har lagd edel scrap bilder av henne og famile.Rammet inn i hvite rammer.

Hvitt skap

Hvitt "sminkebord" med hvitt speil med engler over

hvit krakk med puter i samme som gardinen

leke kurver fra bohus

Har en stor beige kosehund som teppe fra kid

Bamse lampe over senga

samme bamse lampe i taklampe

Stor tavle på veggen hun kan tegne på

Et lappe teppe på veggen hun brukte som baby som mamma har laget

Rammet inn dåpskjolen hennes

Rammet inn den første bodyen og sparkebuksa i str 44

Og masse leker da :)

Skrevet

Min eldste, en gutt som snart blir 6, er hockey og fotballgal. Vi har nettopp flyttet og han har fått hele loftet. Hans rom er malt i blått (fargen heter tempo), hvitt og grått. Det er nemlig fargene til hans hockeylag. Møblene i "soveromsavdelingen" er i hvitt. I den delen der han har tven har han svarte møbler og futon sofa samt kuskinn på gulvet. Vi håper å få hengt opp fars hockeydrakt på veggen, han har spilt mange år på et høyt nivå og er guttens store helt. Og pynte opp med flere hockey og fotball ting. Han har fotballlampe på kommoden sin og sånn.

Lillemor (11 uker) sitt rom er ikke pusset opp enda, men det skal males i lys beige. Møblene (lekekassestativ, kommode, seng osv) er i hvitt og tekstiler (liftgardin, tepper, sengetøy, puter osv) er i rosa. Hun har fått en bordlampe der inne som er i prinsesser og det blir nok teppet på gulvet også.

Skrevet

Storebror sitt rom er malt grønt, og vi har den drage-serien fra ikea vi også :) Gulvteppe, gardiner, sånn oppheng til å ha ting i, sengeteppe, og kiste med drageklistremerker på :)

Lillesøster har lilla rom, og rosa gardiner med prinsesser på, og rosa blomst-lampe fra ikea. Det og en kommode er foreløpig alt hun har der inne, og jeg leiter meg grønn etter et fint rosa teppe, gjerne med prinsesser på, som IKKE er Disney-prinsessene...

Skrevet

Lys Toscan med konge blå gardiner. Temaet har et veldig asiatisk preg over seg, min sønn er halvt thai og skal i hvert fall ikke glemme det ser det ut som:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...