Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 12 til tirsdag, og det finnes ikke antydning til at ømheten skal gi seg. Det er lenge siden sist jeg var gravid, og husker godt at de vokste i et skremmende tempo (har a-cup vanligvis), men ikke at de var så vanvittig ømme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det vedvarte i ca 2 1/2 måned denne gangen. Hadde ikke ømme pupper de andre gangene. Har også pupper som vokser sinnsykt når jeg er gravid

Skrevet

Håper jeg går en mer behagelig tid i møte, da...:)

Skrevet

jeg har ikke noe særlig ømme pupper lengre.. er 12+2.. er d normalt at di bare plutselig ikke er ømme lengre...?

Skrevet

Mine er veldig ømme enda. Jeg er 23uker på vei.

Skrevet

mine er kjempeømme enda....begynner på uke 17 på onsdag...

Skrevet

Jeg er 22+1 i dag og har fortsatt ømme og veldig sensitive pupper. I mitt første svangerskap var det mest i begynnelsen. Denne gangen startet det ikke før i uke 16-17, men de har vokst minst èn størrelse og er kjempestramme. Skulle ønske fastheten varte etter svangerskapet..sukk.

Skrevet

Mine er ømme fremdeles og jeg er i uke 20. Var ikke så øm i forrige svangerskap og det er kun konsentrert til vortene. Veldig glad i polstrede bh'er for tiden :-)

Skrevet

Ja, sånn er det med meg også. Kan se ut som om det blir verre 2ndre gang...Noen ganger er mine helt harde, som om når jeg hadde melkespreng før. Men er ganske fornøyd med dem om dagen, så aldri så galt er det godt for noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...