♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 gutten på 15 mnd har feber. Hvordan er den regelen når det gjelder å være ute? Må jeg sperre han inne? han er generelt i fin form når tabletten får virke og han skal rundt overalt., men er det trygt ha han ute da?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 JEG holder min gutt inne når han har feber...
Gjest Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 jeg har latt minstemann være ute med feber for bare et par dager siden. Hun er bare 6mnd enda. Feberen varte bare den ene dagen. Var på møte hos HS ang barn og sykdommer. Legen som pratet med oss der sa at han sendte ut sine barn selv om de hadde feber - så lenge de var i fin form. Steg feberen fikk de likevell gå ut. Bare de ikke hadde andre plager, sann som feks slapphet eller vondter.
Gjest Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Har latt barna sove ute i vogn med feber,ingen tar skade av luft fordi om dem har feber!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Jeg ville tatt han med ut. Godt med litt frisk luft når en er syk. God bedring lille venn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå