Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har jeg fått putta Marius-mønsteret i konvolutten og satt på frimerke! :) Imorgen går den i postkassen, så nå kan du begynne å glede deg.

Jeg er igang med bunad, strikket ganske mye på vesten allerede, blir SÅÅÅ fint! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg velger å avsløre min nysgjerrighet, ved å gå inn på denne tråden og heie på bunadsstrikking!!!!! flink er du!!!

men du, det mariusmønsteret... det er ikke det originale 70-tallsmønsteret vel??? åååå tenk om det er det...

Skrevet

Lurt å begynne med vesten, hvis buksa ikke blir ferdig, kan du bruke vesten allikevel.

Gleder meg til mønster i posten i morgen eller onsdag :-D

Skrevet

dritgrei:

tja, er det ikke det tro? Jeg lurer litt på det, men skal ikke love det.. kan sjekke når jeg kommer hjem ikveld, så kan jeg gjerne sende det til deg også hvis du vil. Mener det står i beskrivelsen at det er den genseren som ble oppkalt etter han marius som var bror til en eller annen stein(?) som var så flink på ski? Dette kan jeg for lite om, hehe.

Maud:

jeg strikker på vesten om kvelden mens jeg ser tv, det er 4 nøster så greit å holde på med hjemme. Men har begynt på nikkersen også såvidt, den er jo ensfarget, så det er bare et nøste å dra på, så da strikker jeg på toget til og fra jobb, hehe... må utnytte den tiden man har! Blir jo noen runder jeg rekker på tur frem og tilbake. I verste fall får jeg bruke en svart bukse og vesten hvis jeg ikke skulle rekke det. Men har godt håp! :)

Skrevet

hvis det er det nemlig, så leter jeg og frøidis m/4 litt etter det.....

... da håper jeg litt på det ...

Skrevet

Skal oppdatere deg ikveld. :)

Skrevet

superdupert!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...