Gjest Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Jeg kjenner ingen gravide her i Tromsø hvor vi bor, og har veldig lyst å bli kjent med noen og kanskje finne noen nye venner som er i samme situasjon. Jeg flyttet hit opp for å studere for mange år siden, planen var å flytte sørover igjen da jeg ble ferdig. Men... så dukket kjærligheten opp og fikk meg til å bli, og nå skal vi altså ha barn hvis alt går som det skal. (Er 9+5 (ca.)). Samboeren min er 32 og jeg er 30. Det var dagens lille kontaktannonse! Håper noen svarer :-)
Myra Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Hei Vi er mange her i Tromsø som er gravide. Jeg er også i uke 9. Har absolutt planer om å gå på BIM-treff etterhvert. Gå inn på sida for BIM-treff og videre inn på sida for troms. Der "henger" det tromsøfolk som møtes på treff. Synes det er litt tidlig ennå, men skal nok driste meg på treff etterhvert. Var mye på treff sist gang jeg var gravid og det er så superkoselig å være sammen med andre gravide. Man er liksom i samme lille verden. Vi treffes sikkert etterhvert.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Hei! Dette visste jeg ikke om - har nok ikke utforsket denne siden godt nok enda. Takk så mye for tipset :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå