Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Da takker jeg for meg! Jeg orker ikke være her inne lenger! Spør man om noe her inne så blir man enten møtt med at man er en dårlig mor, eller enkelte anonyme som bare lager faenskap!! Til dere damer som faktisk kan svare en mor på spørsmål! Takk for svar!
Gjest MMJ Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 hvem er det som takker for seg her da??????
fox`y Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 huff kjedelig når d blir sånn:/ d har vært mye dritt i d siste på denne siden,men d er bare å heve seg over d. sjønner at mann blir lei ja. er en del anonyme som skulle fått et realt spark bak.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Så utroligt trist.Kommr er helt sikkert til å savne deg kjempe masse.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Mest effektive med personer som prøver å lage kvalm her, er faktisk å ignore svarene deres. Har sett tråder hvor noen har yppet seg, og når folk bare fortsetter å diskutere temaet gir de seg raskt. Er ikke så morsomt når ingen reagerer, men skjønner at man vil forsvare seg når man blir kalt dårlig mor og får ukvemsord slengt etter seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå