Madamina Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Sover på magen om natta og merker ingenting. Merker heller ingenting samme hvilken rar stilling jeg sitter i, men har måttet gå over til løsere bukser. Føler ikke det har vokst noenting der nede siste ukene. Går over i uke 15 på tirsdag. Er endelig kvitt kvalmen og rar smak i munnen, men er nok litt trøtt innimellom enda.
Pysjen Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Ingenting unormalt ved det! Livmoren begynner å strekke seg opp fra skambenet ved rundt 12 uker- men det er jo ikke sånn poff så får man mage. den må gjerne vokse noen uker til før den synes. sånn er det hos de fleste. Jeg sover også på magen! Er andregangs og 21 uker på vei.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Helt normalt. Alle er forsjellige, noen for mage fort, andre sent. Jeg ser jo at magen min er mer oppblåst enn normalt, og jeg passer nesten ingen av de gamle dongeri buksene lengre, utenom dette så ser jeg ikke gravid ut. Det gjorde jeg heller ikke første gang, jeg fikk ikke en gravid mage før uke 24-25 tror jeg... Tror du kan være glad for det nå du er kommet lengre...er mye lettere med liten mage, spesielt når termin nærmer seg...da blir du for sliten. Jeg sover også på magen, det gjorde jeg helt til uke 30 sist gang. Fødte en jente på 3.4 kg, selv om det ikke så slik ut på magen min:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå