Gå til innhold

Trenger BH hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine bh'er har virkelig sett bedre tider. Utslitt og fargeløse. Noen som kan anbefale meg gode og gjerne lekre bh'er?

Trenger også hjelp med mål for å finne riktig størrelse..Hvordan måler men?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

cherry

mitt beste tips er la senza. de har fine bh'er og mange forskjellige typer. De måler deg rundt der om du vil, men du må nesten bare prøve hva slags cup som passer deg best fordi det er så mange forskjellige cup-typer og det er vanskelig å si hva som passer best til akkurat dine pupper. hehe.

Skrevet

La senza , er det et merke? Hvor selges det?

*IkkesiOslo*=)

Skrevet

jo, i oslo så klart.. hehe.. men de har butikk i bergen også tror jeg, og i stavanger.

Skrevet

Ok..Tyyyypisk=) Skal til oslo 17 mai og 31 mai, men kan ikke vente sååå lenge. Trenger iallefall noe i mellomtiden.......

Skrevet

ok. men da bør du besøke la senza da iallefall. ligger en i andre etg. på byporten. :D

Skrevet

Slenger meg også på la senza, de har gode bh`er til rimelige priser :)

Sjekk hjemmesiden for forhandlerliste..

Hvis du ikke har kjempe stor pupper så synes jeg faktisk at lindex har ganske godt utvalg også :) Men jeg bruker dd selv og det var ifølge neket i kassen (fornærmet) gigantisk og unormalt.

De har noen greie bh`r over c-cup, men mesteparten er kjærring *blæh*..

Skrevet

mami

omg, sa hun at dd er unormalt? hahahahahah! gud jeg hadde blitt sur!

Det fine med la senza er jo at de har nettopp store str i cuppen og feks 65 og 70 rundt... ikke sånn som hm der om du har noe større en c cup så blir du sett rart på. hehe.

Skrevet

Hehehe...Hun SA vel ikke det=) Har vel D eller DD , og jeg føler at jeg ser så blubbete ut uten riktig bh. Med en gang de kommer litt opp og inn(?) får jeg mye finer figur=) Men vil ikke ha push-up heller, synes ikke det er pent med puppene i helsen:) Men skal sjekke ut lindex som en mellom"stasjon" Takk alle sammen!

Skrevet

Joooda, hun sa det var unormalt hehe :) jeg bruker 75 rundt så det var vel det som var det unormale, altså kombinasjonen liten rundt stor cup. De hadde jo for eks 95 dd, men den kunne jeg brukt som dobbel lue ;)

Jeg ble irritert ja, derav "neket" men etter å ha tenkt kjapt over det så ser jeg jo at de andre billig kjedene deler hennes mening, hos hm for eks er jo største str c, om en bh av en eller annen merkverdig grunn går til d cup må det merkes med stooort skilt haha, og cubus er på lik linje med lindex :)

Jeg skjønner jo jeg også at jeg tydeligvis ikke er som de aller aller fleste, MEN i disse silikonpupp tidene så MÅ man da vel kunne oppdrive slike str hos de vanlige kjedene også? å betale 700-1200 kr hos en salong for EN bh er jeg nemlig ikke utrolig interessert i, hvertfall ikke hver gang jeg skal ha bh..

Sånn, der fikk jeg blåst ut litt frustrasjon hehe :)

Skrevet

Helt enig med du, Mami.

Jeg var på Kapp Ahl og prøvde bh her om dagen, str 80 og 85 med E-cup var for liten.... :( Tror virkelig det er noe som sees på som bittelitt unormalt. LOL

Skrevet

Ja tydeligvis :) mulig jeg har blitt helt blind når det kommer til min egen kropp, men jeg synes faktisk ikke at jeg har helt syke pupper, synes de går ganske fint til kroppen min osv.. Når jeg ammet og e-cup begynte å bli for lite syntes jeg de var litt for store, men fortsatt ikke unomale!

Jeg synes helt ærlig ikke at c-cup er stort, og skjønner ikke at andre kan gjøre det heller :) Men når man spør i disse kjedene så ser de jo bare dumt på deg når du spør etter store str og henviser deg til hyllene med c-cuper.. Jada, gigantisk nok til å få plass til en middels appelsin hehe ;)

Skrevet

Ja, at det skal være så forbanna vanskelig å finne fine bh'er ! Ser mye fine små bh'er, men for meg er det vanskelig. Synes ikke at D/DD er så enormt, jeg. Mine passer kroppen min, og jeg er slank. Men skulle ønske de var myyye mindre på grunn av dette bh helvete;)

Får ta meg fri fra studiene i morgen og jakte på den perfekte bh:)

Skrevet

Ja det er den eneste grunnen til at jeg gjerne skulle hatt mindre pupper også :)

Hvorfor kan de ikke bare lage de pene bh`ene bare med større cuper og bredere stropper og ryggbånd? kan UMULIG være så forbanna vanskelig vel?

Jeg er 21 år og synes ikke det er noe morro å bruke lik bh som bestemor på 73 år bruker;)

Skrevet

OI, var det unormalt med 75DD???

Huff, da tror jeg ikke jeg skal gå der med mine 65F liksom:-s

Skrevet

Lasenza finnes på nettet også. www.lasenza.com. Er myyye billigere enn butikkene iallefall.

Skrevet

Der sa du det! Brede stropper!! Sist bh jeg kjøpte (en impulshandling) hadde så tynne stopper at jeg fikk store sår på skuldrene. I dag har jeg på meg en "bestemor bh" med brede stropper og den sitter som støpt. Veldig behagelig=) Men den ser jo ikke ut i tåka, og er skikkelig utvaska og slitt. Nå SKAL jeg ha meg noen behagelige, gode, lekre og sexy bh'er=)

Skrevet

Ja er det ikke lekkert cherry? også får man litt sånn trekantpupp også, ufattelig sexy ;)

Jada jeg var en freak fikk jeg følelsen av, sto bare å så dumt på meg hehe :)

65f ja, det hørtes hvertfall vanskelig ut å få til! Men kjære deg, jeg skjønner ikke at du kan mene at du trenger å gå ned i vekt når du er så slank? 65 har jeg ikke sjans å få på meg, og jeg er jo ei flis!

Skrevet

Det er nettopp det som er ekstra irriterende. Jeg trodde jeg kunne bruke 70 nå da jeg var og kjøpte bikini, men neeeida. Alt for stor rundt og den måtte syes inn.

Jeg er jo ikke tynn. Hadde jeg bare vært det, så hadde det nå vært greit nok. Jeg er helt normal med litt håndtak her og der, men er vanvittig smal over ryggen. Kjempeteit:-(

Søsteren min er også en flis, MYE tynnere enn meg, men hun må ihvertfall ha 70.

Skrevet

Om jeg har på ytterste hakket kan jeg bruke 70, men det blir for stramt altså :) når jeg har 75 så bruker jeg den på midten og den

passer perfekt.

Det skal ikke være enkelt gitt, bh`er og bukser har jeg nå innsett at ikke er laget med mal etter min kropp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...