ninen Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Gutten min er akkurat 8 mnd. Han har lite tid t puppen på dagtid, men spiser greit morgen og før han legger seg. Tenker å amme bare morgen og kveld når han blir ca 9 mnd. Høres d greit ut?
ninen Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Får vann til måltider og litt ellers .-)
Bergene Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Begynte å amme kun ca to ganger i døgnet rundt 10 mnd. Dette fordi hun helt av seg selv begynte å ikke ville ha oftere..
Yrha Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Gutten min er 9 mnd, og får styre det helt selv. Noen dager får han pupp 6 ganger, andre dager 3 ganger. Når jeg er noen timer på jobb, så drikker han vann. Ser bare positivt i å gi han så mye mm han vil
mamman til to gutter Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Jeg fikk beskjed av helsestasjonen på 9mnd kontroll at ettersom mini får grøt et par ganger om dagen, så er det greit at jeg ammer morgen og kveld i hovedsak. Jeg prøver å amme flere ganger om dagen, men har samme problemet som deg, at han ikke alltid har tid. Helsesøster sa også at hvis han ikke får mm to ganger om dagen, bør han få mme. Det går forresten i perioder hvor travelt han har det om dagen, så jeg har tenkt å fortsette å prøve og amme på dagen en stund til.
ninen Skrevet 20. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2008 Takk for svar jenter:-) Det er ikke d at jeg ikke vil amme mer, men han har ikke tid som sagt:-) Av og til funker d å legge han til litt før han våkner fra dupp. Men d er når vi er hjemme og d bare er oss. Vi er mye ut og er d andre til stede er han så nysgjerrig. Skal prøve å amme litt til på dagen jeg også sånn at produksjonen er grei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå