*kaisa* Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Jeg skulle hatt mensen den 16e, men har ikke fått den enda, så jeg tok en test men den er negativ.. Noen forslag på hvorfor? Jeg håpet virkelig att testen skulle være positiv jeg da, men betyr det att jeg absolut ikke kan være gravid nå, siden den var negativ, eller kan testen vise noe annet om jeg tar en ny test om ett par dager? Håper på svar fra dere som kan!! Er helt ny her jeg! he he
hope84 Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 vel, i dag kom min TR, 13 dager forsinket.. kjipt å gå sånn å vente i det uendelige.... hadde en svak positiv test forrige mandag, men bar enegative tester etter det.... så var litt skuffa når TR kom nå.. lykke til :-)
JulieF*Victoria* Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Heisann! Det er mange som spør om dette;) Noen (forhåpentligvis deg) produserer så lite HcG i begynnelsen av svangerskapet og da vil ikke testene slå ut. Vent et par dager og ta en ny test, da har kanskje HcG nivået økt, og vips, testen slår positivt ut=) Lykke til!!
Vegaspia Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 hei, jeg er i akkurat samme situasjon... men kortere, skulle hatt mensen fredag ( og den kommer alltid fredag eller lørdag) tok test igår men den var negativ. Men jeg regner nå med at jeg får tr snart eller i løpet av dagen... Jeg tror neppe jeg er så heldig at jeg blir gravid.... ( Men håper av hele mitt hjerte at DU blir det da ) Lykke til !!
meg & to små vampyrer Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Kan hende syklusen din leker vill vest slik som min også. Om man er litt stressa eller det er noe spesielt man skal kan den ofte tulle seg litt.
Gurine Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Jeg skulle også hatt igjen mensen på fredag, men den har ikke dukket opp enda. Hadde ingen tester hjemme, så jeg skal kjøpe en i dag. Men regner liksom ikke med at jeg er gravid. Har litt murringer i magen, men ingen følelse av å være gravid. Tror jeg følte "noe" når jeg ble gravid med mine to barn. Merkelig at syklusen bare plutselig blir lengre... men men.. Lykke til, håper dere er gravide i hvertfall )
♥Cherrypie♥ Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 om du tester 19 dager etter at du hadde el så skal testen slå ut om du er gravid! Det kan jo godt hende at du har hatt el litt senere enn du trodde? å at du egentlig ikke hadde ikm den 16? prøv å teste igjen om5 dager eller noe..noen får utsatt mensen pga babyønske å mye tanker tundt det men å andre ting kan gjøre at mensen uteblir,er så innmari lett å forstyrre syklusen! håper du er gravid da å at testen blir pos snart:)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 hei jeg skulle hatt mensen den 15ende.. men fikk menseni går.. Men vent å se om du får mensen igjen. vent ett par dager og vist den ikke kommer innen ca 1 uke.. så tar du en ny test.. det fikk jeg bekje a hos doktoren. at jeg skulle vist ikke mensen kom innen en uke.. men d gjorde den =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå