Renana Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 endelig, i morra kommer dagen jeg har venta på i en evighet; første legetimen. Gleder meg noe sinnsjukt, og det skal bli så godt å endelig kanskje få vite hvor langt jeg er på vei; 10 eller 14 uker. Alt logisk sier meg at det er det siste, men man vet aldri.... Ellers er planen for resten av morgendagen klar Sammen med samboeren min fortelle guttungen vår på 3 at vi skal ha baby, og deretter reise til foreldrene våre og la han få fortelle det til dem. Det blir så stas Mora mi har bursdagen sin i morra også, så det blir jo en perfekt gave til henne veit jeg. Gleder meg. Så nå er det nedtelling til klokka 13:20 i morra, hehe
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Å er du så langt på vei, men når hadde du mensen sist? Lykke til etterpå:-)
Renana Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Kontrollen i går gikk kjempefint jeg hadde mens 11.01.2008... Det var en normal mens for meg, med å blø som en gris fra dag en til dag sju. 13.02.2008 blødde jeg bittelitt en dag, så trodde da at jeg bare hadde en mongomens.... men legen tror ikke det var mens i det hele tatt.... Så, jeg er i uke 14, og alt så bra ut Så I guess this is it for meg i denne gruppa, og hopper elegant (?! videre til 2. termin. Lykke til jenter! Sees senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå