gladJenta25 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 fredag kveld kl 24.10 begynte d akkuart som rier. var vondt og de kom etterhvert regels messig.. 5 min mellom, ned i 2 min...veldig likt som ved min andre fødsel.. kl 05 ringte jeg føden, og de sa jeg måtte komme opp om d fortsatte... så daffet d litt av, så på an igjen.. vi håpte vi fikk levert jenten vår før vi måtte dra på klinikken.. så daffet d av igjen,, så på ann igjen.. samboer tok fri, for vi trodde vi måtte på føden iløpet av dagen.. fredag kveld forsvant d nesten helt, om natten sov jeg, og i går var d ett par stk.. idag har jeg hatt litt murringer og ett par veldig vonde... syns d e merkelig at d ikke skjer noe mer.. hva tror dere? at noe er på gang?
tonnil Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Hmmm Hørtes nesten ud som meg, dette. På tirsdag kveld fekk eg det som du beskrive. Mange rier som kom ca ti min mellom, av og te avbrutt av ein kynner, og sterke smerter. Det resulterte i ein tur opp te føden for sjekk. Der oppe sa de at eg e heilt moden, og har ca ein cm åpning, men at det kunne godt ta dager før någe va skikkelig i gang. Kver kveld itte det har eg hatt rier, maserier, kynnere osv i flerne timer på kveldene, men det har liksom aldri tatt av, og har gitt seg når eg har lagt meg... Fredag va me hos jm, der sa hu det sama at det va ca ein cm åpning, og full modning. Hu strippa meg litt sånn at det va nå to cm. Fredag kveld va same som resten av ugå. Lørdag hadde eg meg rett og slett et glass rød vin (har hørt det sko hjelpa), me hadde sex om kvelden, og sovna. Våkna då kl 0408 med någen sinnsyge rier, trodde nesten det va någen som sko riva ud alt inni meg... De holdt på i to timer med ti min mellomrom før me ringte føden igjen og reiste opp. Der oppe hadde eg et par rier te, jm kontrollerte meg og sa at det ikkje va åpning i det heila tatt (?). Uansett, me reiste hjem igjen, og har i heila dag hatt ein del rier, maserier, kynnere osv... Så eg e heilt enige med deg! Syns det e merkelikt at det ikkje skjer någe merr... Men at det e någe på gang, e heilt klart, me bare vett ikkje ka ti det "tar av". lykke te =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå