håp_84 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 hei er på besøk fra bli gravid....noen her inne so er blitt spådd og det stemte?er i 1pp etter sa i mars...og er nå blitt spådd gravid på nytt.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Ja, jeg har blitt spådd. Ble spådd at jeg ble gravid i mars, men ble gravid i slutten av februar - så det stemmer så godt som:) Lykke til - håper det stemmer:)
Tuttelure Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Jeg ble spådd av flere, ble gravid i februar, så det stemte med en av de:)
Leo84 Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 hei. ble spådd i januar at jeg ville bli gravid om 2,3 måneder. og det stemte helt perfekt. ble vel befruktet etter to mnd og fant det ut etter ca 3måneder:) men hun spådde en jente. etter jeg var blitt gravid ble jeg spådd av to stk og de sier begge gutt. så tiden vil vise hvem som har rett der ;P
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Jeg har blitt spådd, husker ikke hva hu het. Men hu så ingen graviditet på meg, så det stemte ikke. Jeg er nå 3 mnd om en uke.. Men har blitt spådd igjen om at jeg venter en gutt, føler det litt selv. Så da for vi bare se i juni om det stemmer:-)
Mummimamma;-) Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Jeg ble spådd at jeg skulle bli gravid mot slutten av året, men da har jeg termin. Så hvis vi skal tolke det litt bredt, så stemte det kanskje sånn nesten?
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Jeg ble spådd av fem av spådamene at jeg var gravid og testet positivt noen dager etter, ble også spådd gravid i mars/april av ei spådame i januar, og det stemte gitt...men tar det med en klype salt disse spådommene:o)
håp_84 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2008 hm..det høres jo bra ut men er redd for å håpe for mye...vil så gjerne men...det gjenstår å sjå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå