Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en datter å 7 uker. og fra hun kom til verden hyler hun når vi bader henne. blir stille medmen vi bader henne med jevne mellomrom med håp om at det blir bedre. noen som har råd eller tips????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er temperatur på vannet da?

Skrevet

bruker temperturmål og har 37-38 grader..så det skal være veldig greit

Skrevet

vi brukte å ha på stövsugeren for å roe han ned når han skrek ellers oxo under bading da..det roet han veldig..

Skrevet

Bruker dere balje eller kar? Noen unger synes det er skummelt å være naken i store baljer eller kar.

Snuppa gråt i begynnelsen når vi badet, vet ikke hvorfor, men vi tok henne opp med en gang hun begynte å gråte. Ble greit etter hvert.

Skrevet

Vi hadde det også sånn i en periode, vi kom oss over "kneiken" ved at jeg badet sammen med han og ammet han. Da ble det å bade litt tryggere og han begynte å slappe av å nyte badet. Etterhvert gikk det bedre og nå elsker han å bade!

Lykke til!

Skrevet

Vi har også en sånn stol som du setter i karet som babyen ligger i. Vet ikke om hun er litt liten for den, men det er jo verd ett forsøk, de føler seg ofte litt tryggere når de ligger i stolen. da er det noe "fast" rundt dem hele tiden. Verdt ett forsøk, tror de koster rundt 149- 199 kr.

Skrevet

Vet at noen babyer har problemer med å være helt nakne - det kan derfor hjelpe å la en klut ligge over magen hennes mens hun bader.

Et annet tips er å la springen stå på mens hun bader- det minner om lyden i magen.

De første ukene nektet sønnen min å ligge på stellebordet - men om springen stod på så var det greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...