Gå til innhold

ååå, hun ligger bare der

Anbefalte innlegg

Skrevet

å titter i sengen sin.. 2 måneder og legger seg mellom 8 og 9..la henne 8 i dag for hun var så trøtt men våknet opp og ligger nå i sengen å titter.. skriker ikke men er så søt at jeg bare vil ta henne opp å kose.. men kanskje litt dumt.. natt er natt?? eller?? føler meg som verdens verste mor når hun ligger der nede på rommet alene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok latt henne ligge i sengen. Så lenge hun er fornøyd og ikke skriker. Hun skriker nok hvis det er noe hun "vil".

Skrevet

ta henne opp da vel...hadde jeg gjort. deilig da. :)

Skrevet

Jonas er 9 uker idag og etter at vi har lagt han kan han ligge og bare se rundt seg uten å skrike i opptil 30 minutt. Men natt er natt, og er han lagt og ikke skriker lar vi han bare ligge.

Leggetid 20:30- 21:00 alt etter hvordan det passer inn med måltid. Men prøver å ha timen mellom 8 og 9 til amming og kos...

Skrevet

gått 1 time nå... skal ned å kikke og har hun ikke sovnet så skal jeg legge meg ved siden av henne i senga mi og kose litt.. tiden går så fort så må ta vare på øyeblikkene=) storesøster derimot bruker aldri mer enn 10 min på å sovne, får håpe lillesøster atr etter snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...