prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 å titter i sengen sin.. 2 måneder og legger seg mellom 8 og 9..la henne 8 i dag for hun var så trøtt men våknet opp og ligger nå i sengen å titter.. skriker ikke men er så søt at jeg bare vil ta henne opp å kose.. men kanskje litt dumt.. natt er natt?? eller?? føler meg som verdens verste mor når hun ligger der nede på rommet alene
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Jeg hadde nok latt henne ligge i sengen. Så lenge hun er fornøyd og ikke skriker. Hun skriker nok hvis det er noe hun "vil".
walde81 Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 ta henne opp da vel...hadde jeg gjort. deilig da.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Jonas er 9 uker idag og etter at vi har lagt han kan han ligge og bare se rundt seg uten å skrike i opptil 30 minutt. Men natt er natt, og er han lagt og ikke skriker lar vi han bare ligge. Leggetid 20:30- 21:00 alt etter hvordan det passer inn med måltid. Men prøver å ha timen mellom 8 og 9 til amming og kos...
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 gått 1 time nå... skal ned å kikke og har hun ikke sovnet så skal jeg legge meg ved siden av henne i senga mi og kose litt.. tiden går så fort så må ta vare på øyeblikkene=) storesøster derimot bruker aldri mer enn 10 min på å sovne, får håpe lillesøster atr etter snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå