gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 vi har prøvd fra dag en å få han til å ta smokken, men nei han hata den. så smokkene vi kjøpte inn har liksom ligget litt hær å der til nå. nå er d smokk for alle penga! han går med den hele tia. blir grinete uten den... litt kjipt når vi har greid oss uten smokk og tott så lenge... han har hatt den i en ukes tid nå... tilogmed på natta. noen tips? bør jeg fjerne alle å bare være litt hard til han har glemt den?eller skal han bare få kose seg videre? han er jo så søt med den å litt mindre grinete for mor............
Fødeklar_ja! Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Det gjorde sønnen min også, han va litt over 1 år når han fant en av de sikkert tusen smokkan vi hadde prøvd han til å ta. Men da tok æ de i fra han når han sov, syns ikke det e særlig lurt å la en unge på 1 år begynne med smokk...
ifie Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Oi! Da skal jeg kanskje finne og fjerne alle prøvesmokkene her i huset! Vi har en drøss med smokker siden vi prøvde alle som finnes på markedet. Han ville ikke ha noen av dem. Nå er han snart ett år og jeg vil på ingen måte at han skal bli avhengig av smokken nå! Jeg tror nok jeg ville ha tatt den fra han og kasta alle, ja!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 20. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2008 takk for svar... må vel kanskje snike meg inn til han nå da å ta smokken.. men d føles så dritt, han elsker den liksom så... men d er vel bedre nå enn etter 2-3 år med smokk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå