★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 noen som har erfaring med at el test slår positivt ut om man er gravid??(når en gravid test ikke kan påvise det enda)har lest både og om dette....
Dotten Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Har ikke opplevd det selv, men har også opplevd at el-tester kan slå positivt ut når man er gravid!
Tvilling 04 Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg opplevde at det slo ut på el test rett etter en SA, så det er nok riktig at graviditet kan slå ut på el test. Om det slår ut tidligere enn en graviditets test vet jeg ikke...
Kassi 3 gull Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Hei! I manko på graviditetstest ved mitt forrige svangerskap testet jeg med el-test fire dager før IKM og den slo svakt positivt ut. Det stemte det ;-) Lykke til!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 husker du hva den el testen het?har kun brukt cb sin og den kommer det opp en slags farget halvmåne om el og "ufarget"halvmåne hvisikke så er liksom ikke noe svakt svar eller sterkt å den...bare enten eller....tusen takk for svar:) klem
Kassi 3 gull Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Husker ikke om det var stav eller strimmel, men det var i alle fall billigtester sine. De som det kommen en strek frem på om det er positivt utslag.
1prinsesse+2engler Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Er du ivrig på å finne ut om du er gravid, er det derfor Hello Kitty ? Hvor lenge har du til ikm i såfall? Jeg er sååå utålmodig selv!!! Har ikke ikm før 1.mai
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 21. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2008 jaa!!! hvordan gjettet du det;);)er litt før deg da men siden jeg er litt sånn ute av rytme innimellom så skal ikm være ett sted mellom 26-28 april...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå