Gå til innhold

litt utenom tema, voksing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hårveksten min har bare tatt av, og jeg gjør ikke annet enn å nappe øyenbryn og barbere leggene etc. Dette har resultert i masse nupper på huden, pga hyppig barbering. Det hjelper ikke å smøre seg masse med krem etc. Så nå tenkte jeg prøve voksing. Noen som har erfaring med det som kanskje har samme problem som meg? Hvor lenge var håret borte? Takk for svar, og håper dere skjønner jeg er anonym:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problemet som du. For ett års tid siden begynte jeg å vokse leggene. Problemet er bare at jeg har så mange inngrodde hår at jeg syns det popper ut hår til alle tider når det ikke skal. Jeg er altsa ikke fornøyd med voksingen enda, men tror jo og håper at det blir bedre!

Skrevet

Jeg vokser brasiliansk, legger og lår. Men er plaget med litt inngrodde hår, ser ut som små kviser. Men er ihvertfall sååå mye bedre å vokse enn å barbere. Hårene blir mykere og mye mindre hårvekst. Men er litt slitsomt uka før en skal vokse da, jeg gjør det en gang i mnd.

Skrevet

Synes voksen til Nair er veldig bra på legger! Det er strips... En pakke holder vel til voksing av legger 2 ganger. Bruker samme stripsen flere ganger, helt til den ikke tar mer...

Må snart begynne selv!

Ser ut som en mannlig fotballspiller. He-he! : )

Skrevet

Jeg tenkte på hele pakka, brasiliansk, legger etc. Tror jeg gjør det på en salong første gangen i så fall. Men hvis hårene er mykere og mindre når de vokser ut igjen høres det ut som det ikke er noe å lure på:)

Skrevet

Ja jeg gjør det kun i salong. Har prøvd en gang selv, men det blei ikke bra. Jeg betaler 600 per gang for hele veien, synes det er billig.

Du burde prøve det! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...