Två små trollungar Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Ser at det er leeenge siden jeg har vært her inne! (har hatt litt datatrøbbel og fryktelig dårlig med tid... men ska prøve å bli flinkere!). Det har jo skjedd så mye med alle disse små! Masse artig lesing! Hadde vart moro å møtes igjen, ja! Den 26 april jobber jeg, så jeg og Amanda blir ikke med til lekeland, selv om det ville vært utrolig gøy! Får prøve å bli med neste gang! Ser at jeg gikk glipp av en kveld på byn også. Den helgen var vi (jeg, sambo og Amanda) i Madrid og giftet oss i all hemmelighet!
Gjest Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 GRAAAAAAAAAAATULERER med giftemål! Du og du så lure dere var som stakk av! ;o) Så synd at vi ikke får sett dere neste helg, men vi får håpe at vi sees snart. Har veldig lyst til å hilse på den skjønne lille jenta di igjen snart! I helgen har vi feiret 1 årsdagen til min lilleM, og det var en sliten og mettet litenM som la seg i kveld., Hodet fullt av minner og kroppen sliten av all stimuli..
Solstråle72 Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Gratulerer så mye med ring på fingern. Så koselig :-) Håper dere hadde en kjempefin og minnerik dag.
Endelig ny spire i magen Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 WOW... så gøy! Gratulerer så masse som nygift!!! Håper dere fikk en flott og minnerik dag! Du får legge ut bilder etterhvert. Vi håper vi snart får se dere igjen! klem
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Gratulerer så mye til dere alle tre. Det var en ordentlig hyggelig nyhet. Vi gleder oss på vegne av hele den lille familien. Del gjerne noen bilder av begivenheten på FB med oss.
Bellen^2 Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Gratulerer som nygift! Synd dere ikke får vært med neste lørdag, men sjangsen byr seg sikkert igjen ved en senere anledning:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Oj, det var gode nyheter :-) Gratulerer så mye! Du må gjerne fortelle litt og legge ut bilder på FB, vi er en nysgjerrig gjeng vet du hehe. Håper også vi kan treffes igjen snart, det er lenge siden nå. Vi får nok til flere leketreff håper jeg :-) Gratulasjonsklem fra mamma/Mia
Millapril Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 oioi, gratulerer så mye! Moro å stikk av å gjøre sånt i hemmelighet! Hadde vært koselig å se dere igjen snart, det er lenge siden nå!
Tussi og Maja Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Wow! For en hyggelig og morsom nyhet! Gratulerer så masse! Madrid er sikkert en super-romantisk by å gifte seg i;-) Håper dere fikk en fin og minnerik tur. Tenk å klare å holde det hemmelig da! Jeg hadde sikkert sprukket og røpet det til mange....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå