Alle oss:) Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Må bare høre om det bare er jeg som innbiller meg ting, eller om det faktisk kan være mulig.... Vi har akkurat begynt å prøve å bli gravid med nr. 2. Hadde mensen for 2 uker siden og nå føler jeg meg gravid allerede... hadde bare sex første uka etter mensen fordi gubben jobber borte, men... her kommer det... Synes puppene mine har vokst allerede! ( Bh'en jeg hadde på meg i går er for liten plutselig!).. og så er dem ikke direkte øm, men litt rar... Sikkert bare jeg som gleder meg så masse til å bli gravid på nytt, men er det mulig? Hvor fort begynner puppene å vokse??
Promp Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 SUPERFORT!!! Mine ble ømme og større før jeg begynte å tro at jeg allerede kunne være gravid... Lykke til!!!
Alle oss:) Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Å.. Håpe,håpe!! Skal gifte meg i juli og det ville jo være den perfekte overraskelsen til familien;) hehe... Gleder meg!!
Ina25♥med gull i magen Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Mine ble ømme ganske fort - og begynte å vokse i uke 5 tror jeg! Trodde ikke det kunne stemme så tidlig, men har blitt nesten 2 cuper større nå - er i uke 11. Lykke til:)
Eso Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Jeg er nesten 6 uker på vei, og puppene mine har nesten vokst ut av BH'n allerede...
Gjest Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Snodig dette altså hvor forskj vi er, er straks 12 uker, og mine har bare vokst bittelitt, ahh sukk..
Løvetannfrø;-) Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Bare vent MariaVictoria, lover deg at de vokser hos deg også den dagen barnet er født om ikke tidligere. Kos deg med den voksende magen og glem puppene, de blir store til slutt de også....;-)
liberomage Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 oi... har en pupp som er mega stor, og en som er MYE mindre... syns ikke i BH'n men når jeg ser i speilet, så syns det... til og med gubben komenterer att puppene mine er forskjellige:p men er nesten litt moro å håper de bare blir like store snart:p kjedlelig med en stor og en liten pupp:p hehe... men vi er alle forskjellige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå