en liten+en til! Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 ..er dere fornøyd med den? Gi meg positive og negative erfaringer. Også lurer jeg på om noen veit måla på ryggen på den vogna, har en lang gutt:) Håper noen kan svare!!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 den har jo ikke kommet til norge enda, så regner med at det ikke er så mange som har den enda..
LegallyBlond Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Det er en inne på nybakt mamma som har den iallefall. Du kan kanskje spørre der. Den er ikke kommet til Norge enda, men ut i fra bildene ser den iallefall like lang ut som e3 og sport og kalesjen ser enda høyere ut. Og min lange 3-åring har fremdeles god plass i e3 en vår.
en liten+en til! Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 jeg veit det, men det går ann og bestille den fra utlandet. Noe som er mye billigere enn hva prisen i Norge blir..
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 jo, men når den ikke er i butikkene er den nok ikke så kjent enda liksom.. er ikke alle som driver og søker opp nye vogner på nettet:) men er nok noen som har den ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå