Gå til innhold

Forvirret..hva skal jeg gjøre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å få et savn etter eksen...noe jeg ikke har hatt noe særlig tidligere. Ikke så mange månedene siden det ble slutt heller...men føles ut som jeg får meg en knekk nå:( Jeg savner at det var oss tre sammen og alt vi gjorde sammen... Men jeg må huske på hvorfor jeg flyttet,og slik kunne vi ikke ha det lenger. Han har problemer(vil ikke gå inn på det...) men han vil ikke innse...Og det er ikke sikkert han gjør nå heller. Føler også at han ikke har gjort noe for å få meg tilbake heller...Det er på en måte jeg som er pådriveren hele tiden...Han sier at han savner meg osv,men det er ikke nok for meg! synes han burde gjort så mye mer....

Men lurer på om det er han jeg savner,eller om det er familielivet jeg savner mest?! huff....så utrolig vanskelig! på en måte vil jeg tilbake,men samtidig er jeg redd for det....Kan jo også nevne at jeg har kjøpt mitt eget nå...og det er jo på en måte dumt dersom vi skulle prøve på igjen.Men kanskje lurt å bo vekke fra hverandre en stund å se? vil gjerne høre andres historier...kanskje det kan være til hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følt det litt på samme måte, men funnet ut at det er familielivet jeg savner, det å være en HEL familie liksom, ikke minst for barnas skyld. Men det er bedre å ha en blid og fornøyd mamma enn en gretten mamma som bor m pappa bare fordi hun tror hun "må"...

så det er nok bare en periode for deg også vil jeg tro ;o)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...