Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er dere fornøyd med hvor ofte? Kunne dere tenke der oftere? Sjeldnere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sex ca 5 ganger i uka i gjennomsnitt. Veldig fornøyd,kunne heller tenkt meg mer enn mindre :)

Skrevet

ikke oftere enn 1 gang i uka.... blir litt mindre nå med småbarn i huset ja :-)

Skrevet

Akkurat kommet ut av et dårlig forhold hvor vi ikke hadde hatt sex på nesten 4 mnd. når det ble slutt! Så jeg er ganske klar for litt action på den fronten snart ja... =P

Skrevet

veldig sjeldent, kan ikke fatte dem som har sex minst ei gang til dagen, hvordan orker de det tro? sex er jo bare et pes.....

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg oftere, men like mye min feil som hans at det bare blir 1-2 ganger i uka. Sliten vøtt. Er veldig bra med sex, men så utrolig!!!! tiltak å komme i gang.

Skrevet

Hver dag! Noen ganger flere ganger daglig.

Skrevet

Par ganger i mnd. NEI, ikke fornøyd. Jeg ønsker meg sex ihvertfall en gang om dagen.

Skrevet

2-3 ganger i uka..bruker hopp-av metoden som prevensjon så jo mindre sex, desto mindre sjanse for graviditet..

men egentlig nok med 2-3 ganger i uka..er så sliten også..

Skrevet

Det varierer jo litt etter hvor mye vi jobber og hvor slitne vi er. Jeg kan tenke meg at 3-4 ganger i uka vil være gjennomsnittet på årsbasis, men i enkelte perioder kan det være bare ett par ganger i uken, mens det andre ganger kan være flere ganger i døgnet

Skrevet

Hver dag! Og vi har små barn og jeg er gravid. Noen ganger 2-4 ganger pr dag, vi er glad i sex. Kunne ikke tenkt meg bare å ha sex en gang uka.

Skrevet

når tid på døgnet har dere denne sexen? mens barna leker ? ser på tv? eller ligger dere oppe hele natta for å gjøre det 4 ganger om dagen??

Skrevet

Nå som er jeg er gravid ca. to ganger i uke, men tidligere rundt 4 ganger i uka. Sex er ikke så godt nå som jeg er gravid. Hvis jeg ville hatt sex oftere, så hadde jeg hatt sex oftere.

Skrevet

2-3 ganger i året. Det er sant. Slik har vi hatt det de siste 4 årene...Lever mer som venner som har et barn sammen. Koser og klemmer avogtil, men det leder nesten aldri til sex. sover på forkjellige rom pga. snorkingen hans, det hjelper vel heller ikke...

Skrevet

1-2 gang pr mnd gjsnittlig. Vi er vel lat begge to og jeg må holdpå så lenge før jeg blir kåt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...