Gå til innhold

Ved oppvåkning...


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

...og tildeles ved innsovning...

 

HVordan er det deres barn sovner/våkner?

Her er det stort sett sutring en liten stund som går over til koselyder før han sovner.

Når han våkner er det som ofte hyling som kan vare en liten stund til etter han er tatt opp av sengen eller vognen.

 

Deres små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Kine høres ut som en stukken gris når hun våkner....også når hun skal legge seg.Hva skjer??Blitt skikkelig vanskelig med dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille får fremdeles velling om kvelden (lurer på når jeg skal slutte med dette, men det er jo så "lettvint"), så hun ligger litt og lager noen koselyder før hun sovner. Nå har jeg nettopp vært i Oslo i helgen, og hun var litt vanskelig å legge. Men da la jeg henne bare i sånn pose, som man binder i sengen, og hun sovnet med en gang og sov som en stein selv om jeg tok posen av da jeg la meg.

 

Når hun våkner står hun i sengen og sier "Hei!" og gliser :)

 

Hun har blitt veldig kosete de siste ukene, så når jeg tar henne opp i sengen min legger hun seg inntil meg og er helt i ro:)

I dag våknet hun kl 5.50. Jeg tok henne opp i min seng, og jeg var jo drittrøtt! Jeg lå litt og døste, men kl 7.30 tenkte jeg at jeg skulle stå opp, men plutselig var klokken 9.15!! Hehe, vi sovnet begge to. UTROOLIG DEILIG!!! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matja, du har et lite engelbarn, du:o))!

Gutten her er blid og fornøyd når han er utsovet, og skrikete og pottesur hvis han våkner/blir vekket for tidlig. Innsovningen er merkbart vanskeligere etter en dag med mye aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...