Vestlending med to, snart tre? Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Bor noen timer fra Bergen, så noen som vet om noen fine kjoler enten der eller nettbutikk. Liker litt "vanlige" klær.
miobell Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 noen som aner hvor lang tid det tar fra man bestiller på motherhood.com til en får varene?
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Jeg bestilte en flott kjole på krappe.no:) Regner med du mener mamma-kjole? Kostet bare 299 også Ble jo litt ekstra med frakt selvfølgelig. Hadde kjolen her kun tre-fire dager etter jeg bestilte.
prinsesse08 Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Nå har jeg bestilt en fin enkel svart kjole på motherhood. Kostet 100kr + 200kr i frakt. Utrolig billig=) Det skulle ta 3-7 dager før jeg får den. Skal i konfirmasjon til helgen, hadde vært kjekt om jeg hadde fått den til det.
Madamina Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Mye fint på www.mamasita.no www.mammashop.net www.mammahuset.no
mamma 2 Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Hei, vil du abosolutt ha mamma kjoler? Jeg var nemlig på B-Young på lørdag og kjøpte meg to kjempe fine kjoler:-) Jeg har fått ganske mage , men de jeg kjøpte er løse over magen så det var ikke noe problem:-) betalte 399 kr pr kjole:-) Jeg skal i bryllupp i Sør- Afrika om 14 dager og har tenkt å bruke de der:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå