Gå til innhold

Flere som ikke føler seg gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca. 8+5 i dag, og føler vel i grunn at jeg ikke er gravid i det hele tatt Litt øm i puppene bare nå. Har så vidt hatt ett par symptomer på forandringer tidligere, men veldig lite i grunn. Blir litt småbekymra når man leser om alle symptomene her inne. Skal på ul om 3 dager, og håper da på et positivt svar! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke følt meg gravid jeg ell, er snaaart 12 uker. Har ikke vært kvalm, ekstra trøtt, ømme pupper osv. Men vet det kan være vanlig for følte meg akkurat like "lite" gravid med førstemann:) klart en blir jo litt bekymra da også, tør liksom ikke tro noe før en har hørt hjertelyd eller vært på ultralyd. Skal på ul i juni så fortsatt lenge til, men tiden går fort så plutselig er en der også:) Har forøvrig en babywatcher jeg tenkte å bruke litt etterhvert, om ikke annet enn for å sjekke at det er liv inni der:)

Skrevet

Jeg er 7uker idag, og bortsett fra ømme bryst så føler ikke jeg meg særlig gravid heller. Har litt vondt i magen, oppblåst liksom... det er det. Med førstemann var jeg kvalm, trøtt og veldig uvell, så man blir jo litt bekymret. Skal på UL på fredag, lever i mitt eget skall frem til dess. Skikkelig nervepirrende, er så bekymret for å miste. Har mistet en gang før og det var en opplevelse jeg gjerne skulle vært foruten!!! Så utrolig godt å høre at det er andre også som ikke er kvalme. Syns alle henger over do på denne tiden ;)

Skrevet

Hei

Takk for deres erfaringer! Godt å vite at man ikke er "unormal" :-)

Skrevet

tjoho.

Jeg føler meg heller ikke noe gravid. Er riktignok bare 5 uker på vei men allikevel er det som om det er helt tomt der inne. Har 3 barn fra før og de hadde jeg alt av symptomer på at jeg var gravid. Kanskje vi skal være glad for at vi slipper alt dette med tretthet,kvalme etc. Tipper at hadde alle som ikke hadde hatt noen symptomer snakket om det ville dse som hadde hatt symptomer følt at det hadde vært noe stein stokk galt.

Lykke til folkens, med eller uten symptomer

klemz

Skrevet

Heisann:)

Jeg er 6+1, og føler meg heller ikke noe særlig gravid. Ikke er jeg kvalm, har ikke kastet opp en gang, og har heller ikke noen andre typiske symptomer. Det eneste jeg kjenner er litt ømhet i puppene av og til, og litt oppblåsthet i magen. Det har også bekymret meg at jeg ikke har noen symptomer. Med førstemann lå jeg og og spydde i 3 mnd. Så her er svangerskapene helt forskjellig! Derfor er det godt å lese at det er flere av oss:) Vi bør vel bare være glad for at vi slipper lett unna, og tenke positive tanker:) Men må innrømme at jeg blir litt misunnelig på de som virkelig kjenner at de er gravid, og som har fått mage og alt allerede.

Lykke til på UL:)

Klem fra meg:)

Skrevet

hEI HEI:) Jeg er 12 uker på fredag...føler meg heller ikke gravid...håper alt er greit:) Merker foressten bare at jeg må spise litt oftere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...