Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Det er rundt 12 dager siden jeg fødte.. Plutselig vil jeg ikke ha bf i livet vårt lenger. Jeg vil ta meg av dattra vår alene. Han har tidligere vært voldelig, og aggresiv, vi har vært til fra i 4 år og han har forbedret seg masse og startet i terapi. Men nå er mine følelser for han forsvunnet, og jeg vil ikke at han skal ha omgang med dattra vår, heller ikke hans familie..' Jeg føler meg slem og råtten, men jeg orker ikke fyren lenger og vil ikke ha han i samme hus. Dette er min leilighet, jeg betaler alt, vi er ikke samboere, ikke gift. Er dette normalt? Går det over? Jeg vil bare leve alene uten han og familien hans..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 litt seint å bestemme seg for å leve uten han og familien hans nå som dere har fått barn da... Tror nok foreldrene hans gjerne vil ha kontakt med barnebarnet sitt, litt dårlig gjort å ikke gi dem den muligheten da.
.Ann. Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Du er sansynligvis helt normal. Og det er helt normalt å få reasjoner på ting som har hendt tidligere, i barseltida. Du har jo opplevd en enorm omveltning og har masse hormoner,og beskyttelsestrangen ovenfor barnet er sikkert i høyspenn. Det at du vil holde barnet ditt borte fra en som har gjort deg mye vondt,er nok ikke unaturlig nå. Men jeg vil råde deg til å bare ta det med ro nå, ikke begynn å sett igang noe som helst på en stund. Du skal se at du kansje ser det på en helt anneen måte når du har fått litt mer tid og alt begynner å normalisere seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå