Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Alle snakker om nattavvenning og sånt.. Min datter legger seg i 19-20 tiden og våkner for å spise ca 05.30-06+ sovner igjen da og vi står opp hal åtte-åtte.. Er hun noe å nattavvenne eller er det bare for de som våkner tidligere på natta/morgenen?? Noen dager spiser hun 05 sovner og våkner 07 spiser og da ligger vi sammen til hal åtte-åtte.. Kan noen hjelpe meg litt? Hun er straks 6 mnd, så har ikke akkurat hastverk, men lurer litt da;)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Da sover hun natten igjennom, spør du meg. Tror de regner åtte timer som "nattavvent".
mamman til to gutter Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Det er jo helt opp tili deg om du synes det er greit å våkne halv seks for å gi henne mat. Jeg ville ikke stresset med det når hun ikke våkner før det og ikke er eldre enn 6mnd. Kanskje hun etterhvert når hun blir eldre og får mer mat på dagen, vil sove litt lengre av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 burde jeg da legge henne senere slik at hun kanskje ikke våkner før 07-08 eller går ikke det`?? HI
Love my kidz Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Å blir misunnelig jeg.. gutten min er ni mnd og legges også i 19-20 tiden, men våkner for pupp allerede i to-fire tiden. Da sover han videre, men tar morgen i fem-sekstiden.. Synes det høres deilig ut sånn som du har det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå