Gå til innhold

Hurra!!! Endelig!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morra, etter 6 1/2 uke, skal jeg ENDELIG fjerne gipsen! ENDELIG!! Nå er jeg drittlei, da er det bare en lang prosess med opptrening igjen!

Detta har jeg gleda meg en stund til nå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg med deg :)

Gikk selv med gips i 7 uker i vinter pga brukket bein så jeg husker godt gleden på en sånn dag ;)

Skrevet

Har operert en ustabil ankel.. Tråkket over 10-15 ganger pr dag. Meislet ut litt av ankelkulen, satt inn to titan-ankere og strammet senene i foten ca 2-3 cm..

Skrevet

JIPPI!

Gleder meg på dine vegne :-))

Skrevet

Takk takk ;) ja, det skal bli uhorvelig deilig og få den av! Mye trening som gjenstår, men om beinet blir bra så spiller det overhodet ingen rolle.

Skrevet

Endelig ja;) Da er det bare og ikke glemme seg bort da, trå ned for fullt før man får begynt med fysio.. Vil neppe inn å operere leddbåndene også:(

Skrevet

Åhh så bra da!

Det er gruuusomt å gå med gips:-s

Lykke til imorgen, og husk at det er forferdelig ekkelt de første dagene.

Skrevet

Takker Monajenten ;) Tror nok det blir litt rart ja! Men gud så godt.. Gleder meg til jeg får begynt med fysio! Har jo så mye jeg skal gjøre.... Skulle egentlig begynt med blodspor/ettersøk i morra med Ronja, men det gjør pappa ;)

Skrevet

Jepps, vi har hatt det deilig i dette strålende været :-)

Skrevet

Så bra ;) Ja, det har jo vært et alldeles nydelig vær ute;) Har vært 16-17 grader i skyggen på dagen i dag :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...