Gå til innhold

3 mnd og bare la henne gråte når hun legger seg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha svar som kan hjelpe her.. ikke slike som mener jeg bør ta henne oss å busse henne.. for d har vi gjort for mye, nå bør hun kunne legge seg alene i senga si...

Hvor lenge kan jeg la henne gråte stakkars? Hun er mett, har rapt og ny bleie... er bare så mye gladere i å bli båret i søvn, noe vi vil avvende henne med nå først som sist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er for ung....sorry men det er det eneste som jeg kan si....

Skrevet

Hun bør faktisk ikke kunne legge seg alene i senga si når hun er bare 3 mnd. Så du skal ikke la henne gråte i det heletatt, men ta deg tid til å gi den kosen og trøsten hun trenger.

Små barn er ikke det man bruker "først-som-sist"-løsninger på.

Er så eitrende uenig med deg at jeg gir meg nå.

Skrevet

Hun er altfor liten! Hvilken buss pleier dere å ta da? Fnis...

Skrevet

hun er for liten til det, stakkar.. prøv heller med smokk, å stryke henne på kinnet, synge en sang el om du absolutt ikke vil vugge henne. Men for all del.. IKKE la henne ligge å gråte!!

Skrevet

må bare bysse, en dag gir det seg av seg selv. man synger jo og leser nattahistorier og koser barn i søvn som er 6 år også- min sønn er 6 mnd og jeg har bysset og bysset. nå kan jeg legge han i senga og kose og synge litt til han sovner og da forlater jeg rommet.

Skrevet

vent tre mnd og spør igjen, hun er altfor ung nå! Skjønner ikke at du ikke vil kose med henne nå når du har sjangsen???!!!? De vokser sååå utrolig fort og blir store, og da vil de plutslig ikke ligge i armene og bare kose.. Koser myyye med jenta mi hele tia, tiden går aaaaltfor fort! ta vare på den!

Skrevet

*snufs* dakkars liten.....:(

Skrevet

Først er det utrolig mye om og men å bli gravid. - Åh, er det EL, blått kryss og gud vet hva. Så er det utrolig mye om og men å kvitte seg med babyen. Sove hele tiden, for seg selv, alene.

Hvorfor fikk dere henne, egentlig? For at hun skulle ligge alene for seg selv i et rom og skrike?

Sorry, men ikke tenk på deg selv først, sett barnet ditt først.

Skrevet

Jeg må nok bare dessverre si at du har for urealistiske forventninger til babyen din.

Skrevet

Vi hadde vår lille gutt i en bag i sprinkelsengen og når han gråt tok vi bare opp bagen og busset på den. Uten at vi sa noe, og når han roet seg satte vi han ned igjen. Første natten brukte vi 2,5 timer til han roet seg for natten. Begynte faktisk med dette når han var litt over 1 mnd. Etter ca 1 uke kunne vi bare legge han ned og han sovnet av seg selv. Etterhvert tok vi bort bagen og nå er det bare å legge han direkte i sengen uten noe problem.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Siden du jo vet at nå bør hun kunne legge seg aleine, så burde jo du også vite hvor lenge hun kan gråte, ikke sant?

Skrevet

Hei. Vi har ei jente på tre mnd som legger seg helt fint uten en lyd bare hun er trøt nok. Begynte fra hun var to mnd,å ikke la henne sove etter kl fem. Ble endel styr første uka i timene frem til sju når vi legger henne for hun ble veldig trøtt,men nå går det veldig fint. Bare legger henne ned,synger og går ut. Så det å holde henne våken en god stund har hjulpet oss. De KAN finne roen selv,men er jo forskjell på disse små. Lykke til

Skrevet

vi kan ikke styre så små barn...greit å prøve---legge henne til samme tid sammen plass hver kveld men det ikke greit å la barnet gråte for seg selv!!har selv en sønn på 3 mnd

han småklager av og til før han sovner men jeg tar han opp om han gråter

Skrevet

Syns at hun er litt liten ja!

Gutten min er 8 mnd og bäres i sövn ennå..Litt dumt men hadde ihvertfall ikke avvent når han var så liten..

Skrevet

jeg ville ikke latt henne gråte i hvertfall mer enn en 5 min. ikke når hun er så liten.

min har siden han var rundt 2 mnd funnet søvnen selv uten gråting, men i det siste har han slått seg "vrang" og våknet og grått ofte uten at vi kan skjønne hvorfor. har latt han gråte litt da ( max 5 min), og når vi går inn igjen og gir han smokken, så sovner han med en gang.

lurer på om det er tenner på gang, siden han også sikler som en gal og tygger på alt han kommer over. han pleier jo ikke å være vanskelig å legge og få til å sovne igjen.

hadde han ikke selv "foretrukket" å legge seg i senga og sovne der, hadde vi nok gått og bysset han i søvn ennå. men han vil ikke det lenger...

Skrevet

nyt tiden du har med din vesle baby. Du vil angre på det om du lar henne gråte i søvn, og dessuten du vil aldri få ein heilt bombesikker rutine på henne selv om du lar henne gråte i søvn nå, hun er så liten. Gutten min var heilt grei å legge ved 3 mnd, kunne bare legge han i vogna/senga så sov han, nå vil han verken sove av seg selv i vogna eller senga må koses og bysses. Han er nå 5,5 mnd. Eg har vurderet skrikekurer på han og prøvd det men gitt meg etter 10 min med skriking, og når eg då tar gutten opp i armene mine så knuger han seg om halsen min så vet eg av heile mitt hjerte at han har det best å kose med meg. Den dagen han ikkje vil ha den stunden med kosing før natta kommer nok så altfor fort.

Skrevet

Sjekk denne siden: /www.sleepsense.net/

Jeg kjøpte boka hennes (elektronisk) og det har funka på begge mine.

Bare et tips.

Lykke til!

Skrevet

Flink er du som lytter til hjertet ditt!

HI, "The no cry sleep solution" av E. Pantly kan kanskje være noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...