Gå til innhold

Jeg er dom som ble gravid, og totalt udugelig........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå er jeg veldig glad for at anonymsiden finnes... Ser at det ble veldig langt, men håper virkelig du kan svare meg.... Jeg er sikkelig lei meg nå...

Samboeren min og jeg hadde en krangel nå isted.

Det hele begynte med at han sa til meg at jeg var dom som ble gravid...mulig at han sa det på kødd, men jeg tok det ikke slik. Jeg sa til han at når han sa sånt ble jeg sint, og lei meg. Så dro jeg hjem til mamma en tur for å hjelpe henne med noen småting, og når jeg kom tilbake satt han fremdeles ved PC`n og så på film.

Jeg spurte om han ikke kunne hjelpe meg med å rydde av bordet slik at vi fikk spise middag, og han hjalp meg med å bære alt inn på kjøkkenet. Der satte han alt fra seg på benken, og satte seg i sofan med PC`n igjen...

Jeg kikket ut på han å sa at vi var da ikke ferdig med å rydde enda. Da ser han opp på meg å bemerker at jeg er da så sur... Så jeg sier som sant er at jeg er fremdeles litt lei meg fordi han sa jeg var dom som ble gravid.

Da sier han på nytt at jeg var jo dom, og han slipper jo uansett unna med 1600 kr i bidrag hver mnd.

Jeg ble kjempelei meg, og gikk inn på kjøkkenet, å sa til han at det måtte da være lov til å spørre om litt hjelp når han ikke klarte å se selv at jeg trengte det.

Da kommer han inn på kjøkkenet å sier at jeg er jo udugelig hele tiden!

Jeg ble sint, og ropte mot han om han virkelig mente det? Da vred han samtalen rundt, men jeg ga meg ikke å spurte igjen om han virkelig synes jeg var udugelig HELE tiden?

Da svarte han ja.....

Jeg spurte om hvorfor han synes det, og kom ikke mye lenger, før han tar tak i skulderen min, og legger en hånd over munnen min for å få meg til å tie stille...

Jeg vrir meg unna å roper til han at han får faan ikke legge en hånd på meg, noensinne!!!

Roper til han at han får dra seg ut av kjøkkenet, ellers går jeg!

Da sier han at jeg er helt umulig å snakke med, å jeg fortsetter å si at han skal ha seg ut av kjøkkenet....

Han tar tak i meg en gang til og klyper meg i begge armene, før jeg klarer å vri meg rundt og løper ut av leiligheten og inn til mamma som bor i nabohuset.

Da ser jeg at han tar bilen og stikker av.....

Litt etter får jeg melding på tlf:

Du har ikke rett hele tiden.

Det er slutt hvis du ikke finner på noe lurt å si nå.

Jeg gidder ikke å være sammen med deg hvis du skal oppføre seg slik iblant. Tenkte det samme sist gang vi kranglet også.

Jeg svarte at han måtte bare passe på seg selv, for her var det faktisk han som måtte kommer med en unnskyldning, for det var han som hadde gått langt over streken med å ta tak i meg...

Fikk til svar: Du er ikke til å snakke med, men det er greit.

Hva faan gjør jeg nå da??????? Gjorde jeg feil eller er dette faktisk hans "feil"?

Akkurat nå tenker jeg bare at jeg faktisk er dom som ble gravid, eller iallefall med denne fyren

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Gjort er gjort og pult er pult, men nå har du en gyllen sjanse til å bli kvitt ham, benytt den.

Skrevet

Stikk av fra den dritt gubben. ÆSJ!!! Stygg er han sikkert også!! ÆSJ ÆSJ ÆSJ!!!

Skrevet

Uff, dette hørtes fælt ut! Det er ikke din feil, det er han som er dum. Han oppfører seg jo helt forferdelig mot deg!

Jeg har aldri før gitt rådet om at noen bør gå fra samboeren sin, men om dette er et eksempel på hvordan han oppfører seg "til daglig", så bør du vurdere det.

Skrevet

Starter med å si dette...du er absolutt ikke dum!!!!

Han der må ha utrolig lav selvtillit, som må trykke ned deg for å føle seg bedre selv. Ikke bra. Og når han på toppen av det hele begynner å ta tak i deg og holde deg for munnen, og si stygge ting. Ja, da har det gått for langt.

Du bør faktisk vurdere seriøst om dette er en du vil leve med, man sier faktisk ikke sånne ting til en man er glad i og skal ha felles barn med.

Totalt blåst for modenhet.

Og på toppen av det hele skal ha ha deg til å komme krypende....jeg må le....hva tror han at han er.?!?!

Nei, her må nok du være den som viser han hvor skapet skal stå og fikser han ikke det og vil gå, ja da er han ikke det store tapet heller. Man skal ikke grine seg til kjærlighet, da ender det ikke bra.

Og du er en ut av MANGE som har i tilfelle valgt feil fyr til far til ditt barn, men du takler det også, som mange føre deg og etter:-)

Beklager om jeg var for ærlig, men jeg har selv vært i voldelig forhold og unner ingen andre det. Tar tid å komme seg faktisk.

Og det er ikke bare slag som gjelder under voldelighet, men også psykisk også....sjekk ut hva som står om trekkene til psykopater på hjemmesidene til krisesenteret. Mulig du får deg en aha opplevelse!

Uannsett lykke til

Skrevet

Dette er ikke noe som er daglig...

Men hver gang vi krangler ender det med at han stikker av, etter å ha fortalt meg hvor umulig jeg er å snakke meg. Han ser tydeligvis en veldig enkel utvei.....

Vil ikke gå fra han! Han skal bli far til barnet mitt! er 30 uker på vei...

Skrevet

Herregud jente, du er ikke dum fordi du ble gravid. Da er han i så fall like dum som gjorde deg gravid!!

For en premiedust.

Ja, kanskje det var dumt og upassende å bli gravide, men sånt er man to om.

Jeg syns det virker som om han egentlig vil gjøre det slutt med deg uansett, at behandler deg dårlig fordi han ikke klarer å gjøre det slutt. Barnslig.

Hvor lenge har dere vært sammen?

Han høres ikke ut som gamle fyren forresten...

Han behandler deg skikkelig respektløst, håper du dumper han!

Skrevet

Var det jeg også prøvde å få frem ja... at vi var da faktisk 2 som fikk til dette, og om han følte det var så galt, så kunne vi snakket om abort når vi hadde sjansen! Det har vi ikke lenger...

Han er 22 år og vi har vært sammen i 2 år snart....

Skrevet

Du er ikke dum, stakkars deg. Men du er litt dum hvis du fortsetter å være sammen med denne personen. Han virker jo veldig umoden, og ikke klar for å bli far hvis han skal holde på sånn.

Skrevet

Han høres veldig umoden og barnslig ut må jeg bare si. Du er så absolutt ikke dum på noen måte, og han må da finne seg i å gjøre husarbeid han også. Han bør til og med gjøre veldig mye mer husarbeid enn deg nå siden du er gravid i uke 30. Veldig bra at du sier at du ikke finner deg i at han "angriper" deg fysisk, for det har han virkelig ingen rett til!!! Har det plutselig gått opp for han at han skal ha barn? Tulling!! Ønsker deg lykke til, med eller uten guttungen;o)

Skrevet

Umoden og slem. Du bør ikke tvile. Lykke til!

Skrevet

Vær så snill å gå fra han.

Det er det rette og det vet du også, det blir vanskeligere når barnet kommer.

Tro meg, sitter fast her med en mann som også har vist stygge sider av seg selv og prøver å mote meg opp til å gjøre det jeg vet at jeg må gjøre.

Håper det går bra med deg. Klem.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å gå fra han. Er utrolig glad i han, men han har ringt og sagt at han gikk for langt når han tok tak i meg for å holde meg fast.

Er ikke barebare med disse mannfolkene... Men det ordner seg etterhvert alt sammen...

Skrevet

jeg ville nok anbefale deg å revurdere forholdet ditt og spørre deg selv om du vil fortsette et samliv med en mann som dette. utifra det du forteller i innlegget ditt så virker mannen din både ond og slu og både du og ditt ufødte barn fortjener bedre!

Skrevet

jeg lover deg en ting! at du klarer deg kjempefint uten han!! både økonomisk, og ellers! du har jo faktisk en mamma i nærheten og det er mye det!

så..

GÅ i FRA HAN! han kan ikke være mye å samle på, ja du vil ha dine tvil, og det vil bli tungt! men til 7. og sist vil du få det MYEMYE bedre! du vil ikke leve med en mann som rakker ned på deg psykisk! om 10 uker skal du ta vare på din lille baby og det siste du vil er å måtte ta vare på en voksen baby itillegg!

bare send PM om du vil prate :)

og det er hans feil ! :)

Skrevet

Når han kan si noe sånnt som at han ihvertfall slipper unna med 1600 kr i måneden, så må jo han ha tenkt på å ikke ville være sammen med dere(deg og barnet) Vet at det kan være vanskelig å gå fra noen uansett hvor dust de er. Du må jo ihvertfall få pratet ordentlig med han. Kanskje få time hos en familieterapaut. Det er greit å vite hvor du står før babyen kommer. 2 år er ikke lenge i et forhold, hvis det alltid er slik at han klyper deg, og stikker når dere krangler må du jo forstå at det ikke går ann. Dette er sannsynligvis ikke noe som kommer til å bli bedre etter barnet kommer, snarere værre, husk da er sannsynligvis både du og han mer sliten av nattevåk og sånne ting,(i en lang periode) og lunta betydelig kortere.

Mitt råd til deg er derfor, gjør noe med guttungen nå.

Skrevet

Løpe inn til mamma er barnslig og feigt.

Dere trenger å finne ut av ting selv.

Men dere stikker av begge to. Dere kommer ingen vei på denne måten!

Snakk sammen! Dere skal bli foreldre, dere må bli voksne!

Gå i familieterapi, lær dere å leve sammen, snakke sammen. Tror ikke det blir bedre for deg å bare kvitte deg med han, du kommer til å krangle med en ny mann også.

Flytt vekk fra mamma og ta ansvar for ditt eget liv!

Skrevet

Kvitt deg med fyren...

Seriøst er ikke noe sånt noe å samle på, selv om han aldri så mye skal bli pappa.

Skrevet

Jeg må bare si meg svært enig med anonym 23:46. 20.04. Visste ikke at det var den summen en måtte ut med i barnebidrag. Det visste for den slags skyld ikke samboern min heller!! Han har visst sjekka grundig der gitt.. Huff!

Tror nok dere må sette dere ned å prate ordentlig ut. Går ikke an å klype/stikke samboeren sin hver gang en krangler. Hvilket signal sender du da ut til ungen din?? Nei,noen ganger er det faktisk best at en skiller lag for alle parter...For å være helt ærlig med deg så hadde nok grensen min gått der ja.

Uansett,lykke til med alt!:)

Skrevet

hiv shitsekken ut!! gled deg over barnet som er på vei. gje fan i han. han har ingen rett te å kalle deg å oppføre seg som en dritt!

Skrevet

KVITT DEG MED IDIOTEN.

Du og babyen klarer dere fint alene,skal han være sånn. Tyn han for bidrag i 18 år, så skal vi se hvem som føler seg dum.

Skrevet

Ja, du må være ganske "dom" (dum) som blir gravid med en barnslig fyr som det (mistenker sterkt at du er ganske barnslig selv også, og det gjør det ikke bedre)!

Hvor gammel er du og hvor langt på vei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...