Gå til innhold

Hmmm...overreagerer jeg...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære sambo fortalte før helgen at de hadde fått gratistur til Barcelona gjennom et firma de samarbeider med (han driver eget firma sammen med en kompis)...

Ok tenkte jeg, kjempefint, og de fortjener så absolutt en liten pause. Det er snakk om å være borte i 2 dager bare....

Men, de har 4 billetter, og de har to ansatte hos seg. Disse ansatte er to unge berter på rundt 20 år.....

Nå har ikke spm kommet ennå, men bare får å være føre var, hva hadde dere sagt dersom han kom å sa at de 4 skulle reise sammen?

Som en slags "firmatur".....

Har bare fått på følelsen her at det kommer til å komme nemlig....

Er det jeg som overreagerer da, eller er det helt greit liksom??

Hadde dere sendt kjæresten deres på tur til Spania sammen med to ungspirer?

Ikke det at jeg ikke stoler på han eller noe, men syns liksom det blir litt rart....

Han jobber i hotell og barbransjen, og de er på årlige turer hit og dit, dette har jeg alltid vært vant til, så det er forsåvidt greit, men de pleier da å være en 20-25 stk som reiser, og det blir litt annerledes syns jeg....

Er jeg helt på jordet?

Kan jo krysse fingrene får at han ikke kommer med det da...:-)

Trenger bare noen synspunkter før jeg evt går i krig,hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm ....nei, det hadde jeg ikke syns var så greit nei. Jeg hadde foreslått at det ble en egenandel på turen, som gjorde at hver ansatt fikk TO billetter, slik at man kunne ha med følge.

Skrevet

Synes vel det hedde vært rarere om de to (mannlige) sjefene tar med sine koner på tur og lar de to (kvinnelige) ansatte bli igjen her.

Det naturlige for et firma med fire ansatte og fire billetter er jo at de tar det som firmatur, ev. lar følgene betale egen reise så de kan bli med om de vil.

Jeg hadde vel ikke hoppet i taket av glede, men hadde ikke sagt nei, og hadde heller ikke syntes det var rart.

Skrevet

mulig jeg og overreagerer men jeg hadde nok følt det samme som deg =)

Skrevet

Hvis de er 4 som jobber i firmaet og de har 4 gratisbilletter ville jeg synes det var mer rart om ikke de 4 dro enn om de dro... Tenk så skuffet de jentene blir hvis de ikke får være med på tur når firmaet får gratisbilletter. Blir mer rart og urettferdig hvis du eller noen andre skal være med i stedet for.

Hvis jeg misforsto og de er flere ansatte, hadde jeg vært mer skeptisk hvis ikke han hadde en veldig god forklaring på at det var akkurat de to som får være med.

Skrevet

Hmm...det var en god ide....skal legge frem det får han å høre hva han sier....da kunne jo jeg fått snikt meg med også....:-)

Takk!! Supert råd!!

Skrevet

De er flere ansatte ja....men begrunner det med at de som har jobbet der lengst og bidratt mest, er de som får være med.....og det må bli de to....

Kjempeflinke jenter, ikke noe med det, og de fortjener sikkert å være med, men.....kan liksom ikke hjelpe får at jeg føler det blir litt feil liksom...

Skrevet

Ja...er jo enig i det du sier...men...nei jeg vet ikke....føler det blir helt feil likevel jeg....hadde vært helt greit om de hadde vært en hel gjeng liksom....

Skrevet

mulig jeg oxo overreagere da, for jeg hadde nok heller ikke synes at det var noe kjekt!

Skrevet

Takk får alle synspunkter! Da krysser jeg bare fingrene får at det ikke kommer som aktuelt tema.....:-)

Skrevet

Helt ærlig, så hadde jeg ikke brydd meg. Men jeg er absolutt ikke sjalu av meg da, så det hadde vært helt i orden for meg.

Men jeg forstår deg også godt som synes dette ikke er så greit.

Skrevet

Jeg hadde ikke syntes det var greit, for å være helt ærlig... Virker som du har en dårlig magefølelse, og den skal man ikke undervurdere!!!

Hotell og barbransje...Sol, bikini, drinker.. skurrer litt der altså.. Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...