#Linnea er straks storesøster# Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 lurte på når egget vil feste seg om man har blitt befruktet? hadde el den 15april. håper jeg da:) så lurte jeg på når livmortappen lukker seg? ved forrige svangerskap kjente jeg nemlig at den var hard og mindre enn vanlig... håper sååå! ønsker oss så fælt ett lite søsken til barnet vårt:)
Babyønske �� Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Egget fester seg 6-8 dager etter eggløsning Hvordan det er med livmortappen vet jeg ikke, men kan hende det står noe på www.pernille.info
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 takk for svar:) da har nok ikke egget festet seg engang nå da.. om d i det hele tatt har klaffet da... står ingenting på pernille, men logisk sett så skal den jo ikke lukke seg om ikke egget er festet og kroppen "skjønner" at den er gravid?? da jeg oppdaget dette med tappen sist var jeg jo en uke over menstid. men klart....ikke alt med kroppen som er helt logosk da:) en ting til.. jeg måtte ta allergisprøyta på fredag. noen som vet om det kan ha negativ virkning på om egget fester seg? tenkte ikke på spørre da jeg var der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå