Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 i dag sa eg da til små søskeno mine att di skulle bli tante og onkel i desember=) søssto på 7 blei så glad att hu dansa å song.. broren min på 9 og gleda seg enormt og håpte på att han/hu blei født på bursdagen hans som er 8 des=) er jo muligt det=)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Desember?? Du syntes ikke det var litt tidlig å fortelle det til relativt små barn??? Ikke bare blir ventetiden så laaang for dem, men i tillegg kan hva som helst skje og vil påføre dem en unødvendig sorgprosess. Jeg kommer ikke til å fortelle til tantungene/små søskenbarn før magen er synlig og de kan ta del i svangerskapet (kjenne spark osv) :-) Men det var sikkert det rette valget for deg :-) Lykke til så mye!!! ;-)
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 jo er vel tidli men klarte ikke vente.. =)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 skjønner deg godt :-D har så lyst å fortelle til hele verden selv!!! :-)) og etter ultralyden jeg skal på på torsdag kommer jeg nok til å fortelle alle voksne det ja :-) så fremst alt går bra da :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå